problem-s-pripojenim-nebo-neplatny-kod-mmi
Dobrý den, zhruba před týdnem jsem si koupil Redmi note 4. Po vložení SIM karty zjišťuji hned první problém s tím, že při vytočení *101# pro zjištění kreditu, mi to píše Problém s připojením nebo neplatný kód MMI. Již jsem to tu někde viděl a zrušil jsem tedy Přidat kód země, ale nic se nestalo, pořád mi to píše to samé. Prosím poraďte!
Dobrý den. Po týdenní zkušenosti s novým mobilem nemůžete ještě znát všechno. Takže. Dle kódu zjišťujete kredit TM. Z toho, jakou chybu vám to vykazuje usuzuji, že jedete duál a máte v mobilu ještě SIM jiného opa. Výši kreditu můžete zjišťovat dvěma způsoby a to:
1. Z plochy kliknete na app „Telefon“. Otevře se vám prostředí s číselníkem, kde vyťukáte klasicky *101#. A teď si všimňete, že máte pod číselníkem dvě možnosti vytočení. Přes T-Mobile a pak možnost operátora vaší druhé SIM. Vyťukáte-li *101# a odstřelíte to přes TM výše kreditu se vám ukáže. Pakliže ten kód odstřelíte vedomě chybně přes SIM vašeho druhého opa, vyskočí vám vámi zmiňovaná chybová hláška. Váš připad je ale takový, že zkratkový kód pro zjištění přeplacenky TM máte uložený v app „Kontakty“. Tam jej klidně mějte uložen pouze jako *101# (bez předvolby +420 nebo jinak 00420).Zakopaný pes proč vám to vykazuje chybu, když výši kreditu vytáčíte přímo z app Kontakty je jinde.Chybu hledejte v Nastavení telefonu a to zde: Nastavení>SÍTĚ>SIM karty a mobilní sítě>VÝCHOZÍ NASTAVENÍ ( v nabídce úplně dole). Tam máte dvě položky „Vytáčení“ s malou ikonou SIM a čisílkem ( čislo slotu v šuplíčku s vloženými SIM kartami zasunutým z boku do telefonu) a to samé u položky „Internet“. V případě zjišťování výše kreditu TM vás bude zajímat ta položka „Vytáčení“. Uvědomte si v jakém slotu 1 nebo 2 máte SIMku TM. Pokud v té položce „Vytáčení“ budete preferovat SIM druhého vámi používaného operátora, tak hovory a sms budou odcházet přes něho a tím pádem vámi vytáčený kód *101# bude směřovat do jeho mobilní sítě nikoli sítě TM. . Ten kód *101# váš druhý požívaný operátor nezná a tím pádem se vám ukazuje vámi popsaná chyba. Aby jste zjistil výši kreditu na Twistce vytočeného z Kontaktů, tak je třeba v tom Nastavení položku „Vytáčení“ rozkliknout a zvolit možnost „Nenastaveno“. V tomto případě při vytáčení zkratkového kodů výše kreditu uloženého v Kontaktech se vás mobil zeptá, zda bude „odstřelen“ přes TM a nebo sítě druhého, vámi používaného opa. Vy zvolíte T-Mobile a kredit se vám ukáže. Toť celé.
Dobrý den,
opět děkuji Bobassovi za skvělou odpověď. Jen bych doplnil ve zkratce zkušenosti, které jsme získali u dalších zákazníků:
- nejčastějším důvodem, proč tohle nešlo, bylo když *101# vytáčel zákazník z adresáře. Jakmile ho naťukal ručně a „vytočil“, tak to fungovalo.
- někteří virtuální operátoři pod T-Mobilem tuhle zkratku nepodporují.
Karel Kilián
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám. Bobassovi taktéž děkuji za jeho aktivitu ve zdejší Poradně.
Přeji hezký den.