Problém s Quickcharge
Dobrý den,
na mém Xiaomi Mi9T Pro přestal fungovat QuickCharge. Potřeboval bych to opravit a nevím jak na to. Jedná se o systémovou chybu MIUI 11 nebo je to chyba u mě? Předem díky
Dobrý den,
podle čeho soudíte, že přestalo fungovat rychlé nabíjení? Používáte originální nabíječku a nabíjecí kabel?
Karel Kilián
Ano používám doma nejede ve škole funguje. Tak by mě zajímalo zda může být chyba v kabelu, telefonu nebo někde jinde. Doma se ikonka QuickCharge neobjevila a nabijelo se pomalu ve škole jede vše v pořádku. Tak do budoucna mě zajímá jak lze tento problém vyřešit.
Dobrý den,
čili stejná nabíječka, stejný kabel, ale doma rychlé nabíjení nefunguje, kdežto ve škole ano?
Nemůže to být úrovní vybití? Protože nad 80 % se už telefon rychle nenabíjí.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám uplně stejný problém se stejným telefonem. Po zhruba 5 měsících jsem si musel koupit novou koncovku nabíječky, protože přestala fungovat. Koupil jsem si nabíječku connect it quick charge 3.0. Ta má podporovat quick charge 3.0. Problém však je, že mobil se nabíjí, ale pouze pomalu a nepřepíná na rychlo nabíjení. Chci se zeptat jak by se dal tento problém vyřešit.
Dobrý den,
dle Vašeho popisu bych viděl problém v konektoru telefonu, pokud to nefunguje se dvěma nabíječkami.
Každopádně s ohledem na fakt, že jde o telefon mladší dvou let, bych doporučil reklamaci. Nic jiného nemá smysl zkoušet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mobil funguje s jinou koncovkou dobře a nabíjí se uplně v pořádku, chci se zeptat jestli by nebylo možné rekpamovat pouze originální koncovku nabíječky.
Dobrý den,
tak pokud jsem pochopil, tak nefunguje s originál nabíječkou ani s nabíječkou Connect IT.
Ad. koncovka – no, reklamovat můžete cokoli. Otázkou je, jak se k tomu postaví prodejce. Přeci jen ty koncovky „samy od sebe“ neodcházejí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobrý den, mám telefon Xiaomi redmi note 8t, telefon mam ani ne týden a již druhý den mi nefunguje rychlo nabíjení. nabíječku mám původní a i přesto se nabíjí pomalu a ikonka dvou blesků při nabíjení nikde.. je zde pouze jeden
quickcharge mi přestalo fungovat po nové aktualizaci. nevím jestli to nějak pomůže..
Dobrý den,
tady je spíš otázka, zda nejde jen o změnu zobrazení. Telefony Redmi Note 8T dostaly aktualizaci na MIUI 12 a tam patrně rychlé nabíjení není indikováno ikonou se dvěma blesky. Vizte například tato diskuze.
Zásadní otázka tedy je, zda se prodloužila doba nabíjení, což si myslím, že se nestalo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
U mě stejně jako u hromady dalších po aktualizaci na MIUI 12 přestalo fungovat rychlodobíjení na nabíječkách a kabelech, kde to předtím normálně fungovalo.
Když vidím, jak se to všude řeší a nikde žádné východisko, mám chuť značku Xiaomi pohřbít do propadliště dějin…
Dobrý den,
a měřil jste, zda se ten telefon opravdu nenabíjí tak, jak má? Trvá nabíjení déle než předtím?
Pokud ano, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry den, mám rok Xiaomi redmi 9s, včera mi vše fungovalo a dnes ráno mi přestalo fungovat rychlo nabíjení… celkové originál i nabíječka nenabízí vůbec a nabít telefon lze pouze pře pomalou baterii…nevím si rady
Dobrý den,
obávám se, že si nejsem zcela jist, zda rozumím Vašem dotazu. Nechápu například, co znamená „nabíječka nenabízí vůbec a nabít telefon lze pouze pře pomalou baterii“.
Pochopil jsem to tak, že telefon lze nabít z powerbanky, ale nikoli z nabíjecího adaptéru do zásuvky. Pokud je tomu tak, tipnul bych si na vadný adaptér a doporučil bych jeho reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám, mám Telefon Xiaomi redmi note 10s a nejde mi na něm Fast charging, ale myslím že vím čím to bude, nedávno jsem stratil kabel tak jsem si koupil nový avšak ne od Xiaomi prostě nějaké usb-c tak jestli to bude tím nebo to může být i něčím jiným.
Přeji krásný den.
Dobrý den,
obávám se, že to opravdu může být kabelem. Ten bývá nejčastější příčinou, proč adaptér nedostane do telefonu plný nabíjecí proud a napětí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mi 9 Lite přestal rychle nabíjet po nedávné aktualizaci na MIUI 12.
Skutečně pomalu. Orig. kabel, orig nabiječka, další nab, která nabíjela taky rychle (connect it), všechno teď nabíjí pomalu. Je na to nějaký patch nebo downgrade? Ani nevím, proč bych potřeboval miui 12…
Dobrý den,
pokud problémy začaly po aktualizaci, tak s ohledem na to, že ostatní majitelé tohoto telefonu podobné problémy nehlásí, bych předpokládal, že mohlo dojít k nějaké chybě. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu – s ohledem na stáří tohoto modelu pravděpodobně odcházející baterii. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián