Problém s výrobkem Xiaomi Redmi 5 Plus Global
Dobrý den,
mám vcelku zásadní problém s telefonem Xiaomi Redmi 5 plus Hlobal (4+64). Minulý týden jsem jeden zakoupila před nejmenovaný internetový obchod a zařízení se mi sekalo. Aplikace nereagovali, ať již šlo o aplikace nainstalovené (Viber, WhatsApp), nebo i aplikace přímo dostupné z telefonu. U aplikací v telefonu se mi objevovali hlášky, že aplikace nereaguje. Konkrétně u aplikace WhatsApp se mi tato vůbec nenačetla, nebo se jen displej rozsvítil černě nebo bíle. Tehdy jsem zkusila dát telefon do továrního nastavení a když ani toto nepomohlo, ve lhůtě 14 dnů jsem telefon vrátila s tím, že se pravděpodobně jednalo o špatný výrobek.
Včera jsem si přímo na stránkách Xiaomi objednala nový telefon, kdy po vložení simkarty mám úplně stejné potíže jako s předchozím zařízením. Dokonce i při nastavení vyzváněcích tonu mi telefon hlásí, že aplikace nereaguje, až když 3x zvolím možnost počkat, nabídka se načte. WhatsApp mi nejede vůbec a když chci v záložce informace o telefonu zvolit dostupnou aktualizaci systému, opět se mi objeví hláška, že aplikace nereaguje.
Můžete mi prosím poradit co s tím, nechce se mi věřit, že již druhý výrobek je vadný. Děkuji
Dobrý den,
to je skutečně zvláštní, neboť tento model je mezi zákazníky celkem oblíbený a zatím přinejmenším tady v poradně nikdo nic podobného nehlásil. Na jedné straně uznávám, že je dost zvláštní, pokud se Vám takto chovaly dva telefony za sebou. Na straně druhé jsem testoval hůře vybavený Redmi 5 a fungoval doslova skvěle a plynule.
Asi bych doporučil zkusit telefon vrátit. Určitě to není normální chování.
Karel Kilián