Problém se synchronizací Business Calendar
Dobrý den, mám Xiaomi Redmi 6 a minulý měsíc jsem si nainstalovala Business Calendar v placené verzi. Od té doby neběží synchronizace kalendáře na Google. Prošla jsem nápovědu, kontaktovala podporu, udělala všechno kromě odebrání a opětovné přidání účtu Google, protože mám strach, že si telefon rozhodím, ale pořád nic. Máte někdo tip?
Dobrý den,
máte v telefonu i originální aplikaci Kalendář Google? Pokud ne, doporučuji ho nainstalovat.
Používám totiž také aplikaci Business Calendar a sem tam mi ta synchronizace také zazlobí. Tak spustím Kalendář Google, nechám proběhnout aktualizaci z něj a většinou se mi to dá do pořádku.
Karel Kilián
Dobrý den,
v tom případě bude patrně nutné provést vymazání dat úložiště kalendáře. Podrobný postup najdete zde.
Karel Kilián
Dobrý den, a dají se ty dosud nesynchronizované ztracené změny dodat do BC ručně pomocí předem vytvořené zálohy? Mám na mysli krok, kdy se odhodlám k vymazání úložiště. A které úložiště vymazat, BC nebo Xiaomi kalendáře? Popřípadě nově nainstalovaného Google Calendar? Podle ná vodu se zdá, že ten Xiaomi.
Dobrý den,
no, přiznám se, že toto jsem nikdy nezkoušel. To, co máte v Kalendáři Google se pochopitelně vymazáním dat aplikace nesmaže. S tou zálohou Business Calendaru bohužel nemám zkušenost – nikdy jsem to nezkoušel. Ale teoreticky by to snad fungovat mohlo.
Karel Kilián
Tak. Poslechla jsem oficiální podporu, odebrala a opět přidala účet Google a výsledek je, že synchronizace funguje, ale jen s nainstalovaným Google kalendářem. Takže teď mám tři kalendáře, což jsem si nepřála.
Dobrý den,
no, ale ten Business Calendar by se měl přeci synchronizovat s Kalendářem Google. Pokud ne, zkuste ho odinstalovat (případně předtím udělat tu zálohu) a pak znovu nainstalovat. Nicméně to by nemělo být podle mne nutné….
Karel Kilián
Dobrý den, šlo mi o synchronizaci na web pro případ, že by se něco stalo s mým mobilním telefonem. Když aplikaci Google Kalendář odinstaluju, synchronizace zase neběží. Taky je divné, že ve webové verzi Google kalendáře není vidět žádná událost ani úkol, přestože synchronizace proběhla. Na počítač se teď nedostanu.
Dobrý den,
ano, bez Kalendáře Google ta synchronizace nepoběží. Business Calendar je v podstatě jen něco jako „nadstavba“, pracující nad Kalendářem Google.
Proto si myslím, že po odebrání a přidání účtu Google by se měl Business Calendar normálně rozjet.
Pokud nemáte události z kalendáře ve webové verzi, pak je otázkou, kam se tedy v Business Calendaru ukládaly.
Karel Kilián
Dobrý den, také je zvláštní, že Xiaomi kalendář se synchronizoval. Oficiální nápověda říká, pokud máte problémy, nainstalujte i Google Calendar. Takže jsem to chápala tak, že nutný není. Zdá se, že plní roli převodníku, kterou Xiaomi kalendář plnit neumí.
Dobrý den,
upřímně nevím, zda umí Business Calendar fungovat i bez nainstalovaného Kalendáře Google. Osobně ho ale mám nainstalovaný, a pokud mi synchronizace občas zazlobí, spustím ji právě z Kalendáře Google.
Karel Kilián
Děkuji za váš čas. Až se dostanu k počítači, zjistím, jestli na webu kalendář něco zobrazuje, popřípadě tam zkusím něco naimportovat. Z mobilu to podle nápovědy nejde.
Dobrý den,
tak snad to v tom webovém kalendáři bude. To je asi základní.
Karel Kilián