problem-se-zobrazenim-detailu-v-telefonu

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Miproblem-se-zobrazenim-detailu-v-telefonu
Kamil zeptal se před 4 roky

Po aktualizaci aplikace Zepp se nezobrazují denní detaily kroků a spánku…kroky počítá do aplikace se skore zapíše ale detaily to zobrazí až následný den…se spánkem to samé…nevíte někdo čím to je..??

3 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zatím nikdo nic podobného nehlásil. Tak bych asi zkusil:

  1. Odpárovat hodinky.
  2. Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
  3. Uvést hodinky do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat hodinky s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Kamil odpověděl před 4 roky

Děkuji…mám tam nastavenou i váhu amazfit a mám obavu že se mi vymažou všechna data…

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
data by se vymazat neměla. Pokud vše funguje, jak má, měla by být uložena pod Vaším účtem v cloudu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 11 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!