problem-se-zobrazenim-detailu-v-telefonu
Po aktualizaci aplikace Zepp se nezobrazují denní detaily kroků a spánku…kroky počítá do aplikace se skore zapíše ale detaily to zobrazí až následný den…se spánkem to samé…nevíte někdo čím to je..??
3 Odpovědi
Dobrý den,
zatím nikdo nic podobného nehlásil. Tak bych asi zkusil:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji…mám tam nastavenou i váhu amazfit a mám obavu že se mi vymažou všechna data…
Dobrý den,
data by se vymazat neměla. Pokud vše funguje, jak má, měla by být uložena pod Vaším účtem v cloudu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Vaše odpověď