Problém spárování koloběžky
Dobrý den, rozbalili jsme koloběžku Xiaomi scooter pro 2 a nejde nám vůbec sparovat přes Bluetooth, nemůžou jí telefony najít a tak stále jen pipa. Resetovali jsme už všechno
Dobrý den,
mělo by stačit ji roztlačit na 5 km/h a pak stisknout tu páčku. Z pevného startu se koloběžka nerozjede.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak už jsem na to přišel 😀 Nejdřív jsem musel manuálně se rozběhnout, dosáhnout rychlosti 5km/h a pak po sepnutí rychlostní páčky se rozjede. Mazec je režim nejvyšší rychlosti. Jsem to totiž zkusil doma na krátkém úseku a málem naboural do skříně. Jediný neduh, který to má, že nemá zamykání kol, ale pouze motoru, což v praxi může kdejaký zloděj čornout.
Dobrý den,
ano, přesně tak, jak jsem napsal 🙂 Koloběžky Xiaomi nelze rozjet z nuly. Je nutné je roztlačit na 5 km/h a teprve poté stisknout tlačítko pro zrychlení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
K postupu p. Kiliána pro obnovení do továrního nastavení koloběžky, bych doplnil, že u Scooter Pro 4, jsem musel ty tři místa držet delší dobu, ne pouze než se objevila červená 14 a klíč.
Musel jsem je držet tak dlouho, než se objevila standardní obrazovka s blikajícím symbolem Bluetooth.
Neměřil jsem čas, ale subjektivně to trvalo déle než uvedené 3 sekundy. Ta 14ka se mezitím objevila několikrát.
Dobrý den,
páni! Nová koloběžka, nové problémy. Děkujeme za sdílení poznatku! Jednou se to někomu bude určitě hodit!
Hezký den,
Daniel Macho
Dobrý den,
taktéž moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na tento či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
A rozjel jste to Pane Indigo já ,taky mám prej spárovanou kolobezku někde jinde ale nebyla nějak porušena krabice nebo že by někdo sni něco dělal ,volal sem na xiami musel sem neco vyfotit i doklad a prej mi to nějak odparujou na dálku dekuji hezky den ,jestli by jste napsal lepší postup jestli vám to jede děkuji moc.
Dobrý den, mám kolobežku xiaomi scooter 4pro a nemůžu se sparovat, aplikace mi kolobežku najde, ale chce to pak qr kód který nemám. Mám jen fakturu s prodejny.Poradí někdo co s tím?dekuji
Dobrý den,
pokud jste koupil koloběžku jako novou, a ona byla spárovaná s jiným účtem, nesnažil bych se o její zprovoznění, ale okamžitě bych zboží vrátil a požadoval zpět své peníze. Přeci nebudete platit plnou cenu za použité zboží, které může mít nějaké závady, kvůli nimž předchozí majitel koloběžku vrátil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, přes rokem a chtěl jsem si ji spárovat s mi home ale píše mi tam že je vše ok ale že je připojená k jinému zařízení co jsi divný co je divný protože jediný kdo věděl o té aplikaci a byl v blízkosti s tou aplikací u mé koloběžky tak byl můj kámoš který to nemá spárovaný takže bych chtěl poradit jak si spárovat nebo jak zrušit spárování přes koloběžku. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den,
pokud si koloběžku nenapárovat Váš kamarád, doporučil bych řešit to s prodejcem. Ta situace se dá vyložit jedině tak, že Vám prodal koloběžku, kterou už někdo předtím používal a neodpároval ji ze svého účtu/telefonu. Je to ochrana proti používání odcizených koloběžek a jako taková pochopitelně nejde obejít.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den,
kolobezku som cez zimu nepouzival a medzitym som vymenil telefon a ten stary uviedol do tovarenskych nastaveni bez odparovania zariadenia.. Ked som sa pokusal teraz pripojit cez aplikaciu MI Home, vypisuje mi hlasenie, ze:
- toto zariadenie je sparovane s inymi, najskor zruste toto parovanie
- zariadenie je pripojene
- standardne overovanie prebehlo uspesne
- sparovanie zariadenia nebolo uspesne (-14, did=blt.4.158444cj4gc00)
Vyskusal som postupy uvedene na tomto fore, vyskusal uviest kolobezku do tovarenskuch nastaveni podla navodu p.Kiliana, no nic nepomohlo. Viete mi este nejako poradit? Dakujem.
Dobrý den,
bohužel ta situace je prakticky stejná, jako by se jednalo o ukradenou koloběžku. Proto není způsob, jak by se to dalo obejít.
Možná bude fungovat, když se v aplikaci Mi Home přihlásíte pod stejným účtem, pod kterým byla přihlášená předtím. Ale nejsem si zcela jistý, protože jsem tuto situaci nikdy nezkoušel.
Pokud to nepůjde, patrně bude nutné obrátit se na servisní středisko.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nevíte někdo, jak přidat koloběžku Xiaomi 4 ultra do aplikace bez QR kódu? Kód byl na koloběžce a je nečitelný a jiné papíry k ní nemám. Nechápu, proč to nejde jako u každého normálního zařízení přes bluetooth.
Dobrý den, Zdeňku,
když jsem recenzoval starší model Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 (recenze zde), nebylo nutné skenovat žádný QR kód – stačilo se připojit přes Bluetooth.
U novější Xiaomi 4 Ultra je to bohužel jinak, ale podle návodu na YouTube (zde) by měl být QR kód součástí dokumentace. Pokud máte ještě manuál nebo další papíry, zkuste jej najít tam.
Pokud se Vám kód nepodaří najít, doporučil bych kontaktovat podporu Xiaomi – možná existuje alternativní způsob párování. A souhlasím s Vámi, že by mělo být možné připojení i přes Bluetooth bez QR kódu, jako u jiných zařízení.
Dejte vědět, zda se podařilo problém vyřešit!
Přeji hezký den,
Karel Kilián
Dobrý deň spravil s ami defekt na kolobezke mi 365 takže kolobezka stala cca týždeň možno týždeň a pol a keď som spravil nejakým spôsobom defekt všetko správne som zapojil zapol som ju ci je nabyta ukázalo mi ze je plná batéria, všetko bolo ôk, no ako som vyšiel von na cestu zapol som ju raz ukázalo zelnee že je plná a vipla sa od vtej chvíle som ju nezapol vôbec nedá sa takže neviem nič co.snou porade prosím