problemy-po-aktualizaci-na-android-10-mi-a2-lite

Xiaomi poradnaproblemy-po-aktualizaci-na-android-10-mi-a2-lite
Petr zeptal se před 5 roky

Dobrý den, vlastním MT Xiaomi MI A2 Lite a po poslední aktualizaci, cca dva týdny zpět, se telefon začal chovat nestandardně. Přestal upozorňovat na příchozí SMS zvukem (nefunguje vlastní MP3 ani přednastavené zvuky) pouze notifikací a vibrací, sám si změnil vyzváněcí tón, zmizely „puntíky“ např. u ikonky zpráv, msg a mailu, upozorňující na příchoz zprávy, zmizela nabídka zvuků budíku a také např. odrážka v menu sdělující množství vyčerpaných dat. Je toho více…V menu telefonu je vše nastaveno korektně, na prodejně mi bylo sděleno, že je tento stav způsoben onou poslední aktualizací a že nezbývá čekat, než vyjde aktualizace nová. Jaké je vaše stanovisko? Může být tato skutečnost způsobena opravdu aktualizací? Kdy vyjde nová, tyto chyby napravující?Předesílám, že HR, resp. tovární nastavení nepomohlo, aktualizace se ihned stáhne znovu, takže tento recept mi skutečně neraďte :-)Děkuji,

14 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
ano, patrně je nějaký problém v poslední aktualizaci, protože nejste sám, kdo hlásí tento problém – viz například zde.
Pokud nepomohlo obnovení do továrního nastavení (divné ovšem je, že se Vám po něm stahuje aktualizace – to by se dít nemělo), pak bohužel nezbývá než počkat na další aktualizaci. Kdy ji Xiaomi vydá bohužel netušíme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr odpověděl před 5 roky

Dobry den, odkaz resp. dotaz, na ktery me smerujete, je stary dva roky… Nicmene ano, vypada to, ze tazatel ma stejny problem. Resp.zrejme mel, vzhledem k uplynule dobe…

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
nikoli – poslední tazatel se ptal na to samé před 18 hodinami. A reportuje v podstatě to samé, co Vy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 5 roky

Dobrý den, mě po posledním updatu zmizely všechny kontakty ze SIM, zůstaly jen ty v telefonu. Nikde se teď u A2 Lite nemůžu dopátrat, kde udělat případný import ze SIM do telefonu. Poradíte prosím? Vyjmutí a znovu vložení SIM nic nezměnilo… Děkuji 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
v aplikaci Kontakty je v Nastavení možnost Importovat. Tam je možnost importu kontaktů ze SIM karty.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
tuto možnost tam právě nemám 🙁 Mám zde:
Možnosti zobrazení
Zvuky a vibrace
Rychlé odpovědi
Účty pro volání
Blokovaná čísla
Hlasová schránka
Přístupnost
Asistované vytáčení
Identifikace volajícího a spam
Místa v okolí
 
Všechny položky jsem otevřel, import bohužel nenašel 🙁

RomanGC odpověděl před 5 roky

Mám Xiaomi Mi A3, stejně jako Mi A2 lite telefon s čistým androidem. Volba importovat je v aplikaci Kontakty (ikona s panáčkem). Vlevo nahoře tři čárky, pak nastavení a v něm import. Položky, které jste vyjmenoval, jsou položky nastavení v aplikaci telefon (ikona se sluchátkem). Přes tuto aplikaci import kontaktů ze SIM karty nelze provést. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
přesně, jak psal Roman GC, kterému děkuji za rychlou reakci: musíte použít aplikaci Kontakty (s panáčkem), nikoli Telefon (se sluchátkem).
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 5 roky

Děkuji, pomohlo, hezký den 🙂

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

matej odpověděl před 4 roky

Dobrý deň mne po aktualizácii na android 10 stále vyhadzuje aktualizáciu na android 10 a tým pádom od  1.2.2020 nemozem prijať ďalšie aktualizácie co chodia každý mesiac poradite mi niekto? ani reset na výrobné údaje nepomaha. A2 lite
dakujem

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

matej odpověděl před 4 roky

Ani to nepomohlo. 4x som to spravil a nič…

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
v tom případě telefon reklamujte. Některé kousky zůstaly po té tehdejší aktualizaci v tomto stavu a je nutné v nich přehrát firmware.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

5 + 6 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!