Problémy s platbou hodinkami Xiaomi watch 2 Pro

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíProblémy s platbou hodinkami Xiaomi watch 2 Pro
Vladislav Beran zeptal se před 2 měsíce

Dobrý den,
Prosím vás, mám problémy při placení kartou VISA ČSOB hodinkami Xiaomi watch 2 Pro. Pokud před placením hodinky restartuji, platba proběhne bez problémů, pokud nerestartuji, tak neproběhne a hodinky napíší „Platba neproběhla, pokračujte na telefonu. Když ho náhodou mám u sebe, žádná zpráva na něm není. Poraďte, prosím…..
Díky moc…Vláďa.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
problém je podle mě v tom, že Xiaomi podporuje pouze karty Mastercard. VISA dle všeho ne. Takže otázka není ani tak, jak je možné, že Vám nejde platit, ale spíš jak je možné, že se to občas povede.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vladislav Beran odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den pane Kiliáne,
omlouvám se za pozdní odpověď, ale celé 2 dny jsem sháněl odpovědi na můj problém. Volal jsem do ČSOB, do Alzy, kde jsem hodinky koupil a  byl v Mobil pohotovosti. Resumé je následující: Hodinkami lze platit kartami Mastercard i VISA, mají systém WEAR OS od Googlu, tyto dokonce verzi  4.0. a tak nemají s Xiaomi platbami vlastně nic společného. Čili chyba je buď v nastavení hodinek nebo mobilu, nebo je to chyba hodinek.
Prošel jsem ve Vašich návodech všechna nastavení pro platby telefonu, hlavně NFC, tam jsem měl opravdu peněženku SIM, přehodil na HCE, restartoval telefon i hodinky, spároval přes MI FITNES a vyrazil do obchodů. 3x po sobě jsem bez problémů zaplatil hodinkami!
Tak uvidím, zda to vydrží….A samozřejmě dám ještě. vědět.
Díky za vše, v úctě Vláďa.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
já se též omlouvám za nezáměrnou mystifikaci. Nedošlo mi, že Watch 2 Pro mají Wear OS, a tudíž pro karty používají Peněženku Google a nikoli řešení od Xiaomi.
Každopádně doufám, že uvedené řešení bude fungovat! Budu rád, když dáte vědět, zda je to i nadále v pořádku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vladislav Beran odpověděl před 2 měsíce

Zdravím, pane Kiliáne,
Vy se nemáte vůbec za co omlouvat, těch tisíce přístrojů, chybička se vloudí…A určitě se ozvu, dnes žádný obchod…
Krásný večer přeje Vláďa.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 měsíce

Dobrý den,
děkuji za pochopení :-). Máte pravdu – těch produktů je opravdu hodně a občas se v tom ztratím i já, ačkoli se jimi zabývám dnes a denně.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

20 + 20 =

Apple iPad Air 11

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!