Problémy s připojením k DHCP
Dobrý den. Mám nový telefon Xiaomi Mi10 T lite. Po aktualizaci softwaru na 12.0.2 se mi bez restartu nepřipojí automaticky k WiFi přes DHCP. Problém doma lze vyřešit statickou adresou. K veřejné siti se ale nepřipojí. Síť se uloží ale nepřipojí. Doma se k DHCP připojí po restartu. Vyzkoušel jsem téměř vše. Včetně nouzového režimu, abych vyloučil, že problém nezpůsobuje nějaká aplikace. Opět se mobil nepřipojil. A nepomohl nakonec ani kompletní tovární reset. Nevím zda mám čekat na nějakou novou aktualizaci nebo dát telefon na reklamaci. Na podporu jsem již takez psal.
Dobrý den,
zatím nikdo podobný problém nehlásil, takže je divné, že nepomohlo ani obnovení do továrního nastavení. Napadá mě ale jedna věc: když jste ten telefon obnovoval do továrního nastavení, nezvolil jste pak jeho obnovení ze zálohy? Pokud ano, zkusil bych to udělat ještě jednou s tím, že telefon nastavíte jako nový. Tím bude jisté, že se nejedná o chybu, která se obnovuje.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Popravdě si teď nejsem jistý. Ale určitě jsem obnovoval hodně věcí ze zálohy. Nejen kontakty, ale i aplikace.
Tak jsem provedl reset opět. Opravdu do továrního nastavení. Ze zálohy jsem obnovil jen kontakty, kalendář… Problém trvá. Přesně: Přijdu-li z venku kde jsem na datech, mobil se doma marně snaží připojit k WiFi přes DHCP. Mobil restartuji a pak se připojí. Tak nevím… Mám ještě starší mobil Xiaomi. Ten funguje na domácí WiFi bez problémů.
Dobrý den,
zkuste se podívat do nastavení Wi-Fi routeru, a pokud je zde povolené IPv6, zkuste ho zakázat. Mohlo by to pomoci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Totéž mi radili i na podpoře. Ale je divné, že mne to zlobí i na jiných WiFi (veřejných) a že druhý telefon mi doma funguje. Každopádně se zkusím na router podívat. Moc děkuji za ochotu poradit. Určitě zkusím počkat do další aktualizace. Telefon je téměř nový, čas na případnou reklamaci tam je. Ještě jednou díky.
Dobrý den,
no, to, že to zlobí na více Wi-Fi sítích, opravdu naznačuje spíš problém v telefonu. Pak je ale divné, že nezabrala obnova do továrního nastavení.
Zkoušel jsem i hledat, zda někdo další v posledním měsíci nehlásil podobné problémy s Xiaomi Mi 10T Lite, čili to nenaznačuje ani na problémy s firmwarem.
Ve hře je tedy stále ještě otázka, zda se nemůže jednat o hardwarový problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Od aktualizace na 12.0.2 to nefunguje nejspíš nikomu. Máme dva tyto telefony a chová se to přesně jak popisujete. Řešením snad bude další aktualizace. Telefony s nadstavbou a zejména MIUI, to je peklo.
Dobrý den,
zkouším marně hledat na zahraničních fórech, ale nikdo další tyto problémy nehlásí.
Zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:
- Otevřete Nastavení.
- Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
- Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
- Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
- V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
- Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
- Klepněte na tlačítko Odeslat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, zpětnou vazbu jsem už zkusil. Pitvali se v mém routeru. Já už na to neměl nervy a telefon reklamoval. Každopádně moc děkuji za vaše rady. S pozdravem Jiras.
Dobrý den,
budu moc rád, když dáte vědět, jak reklamace dopadla a co případně odhalili.
Držím palce, ať se to povede vyřešit k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Toto asi nebude řešení pro pana Jiras, protože psal, že dával telefon i do továrního nastavení, ale někomu jinému by to třeba mohlo pomoci.
Telefon jsem nechal zapomenout, resp.zcela jsem vymazal veškeré v telefonu uložené wifi sítě.
Potom jsem se znovu přihlásil ke své wifi. Musíte tedy znovu zadat heslo. Odešel jsem do práce, a po návratu se už telefon opět bez problému (to znamená bez nutného restartu) připojil.
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím vás.
Tak reklamace vyřízena. Ale moudrý z toho nejsem. Důležité však je, že telefon zatím funguje!! Provedli ještě jednou tovární reset a nějaké testy. Prý vše funguje jak má. Takže vlastně vše v telefonu podle nich bylo v pořádku. Nevím, co s telefonem dělali? Jediné vysvětlení, které mne napadá je, že já jsem sice dvakrát provedl tovární reset, ale musel jsem si tam zpět nahrát nějakou zálohovanou chybu (i když si toho nejsem vědom). Jinak nevím…. Ještě jednou vám moc děkuji za všechny vaše rady. Snad už bude opravdu vše ok. V prodejně mi řekli, že kdyby to znovu zlobilo, bez váhání mám telefon znovu reklamovat. Snad to nebude třeba.
Hezký den.
Dobrý den,
ano, pokud jste po obnovení továrního nastavení obnovil telefon ze zálohy, pak je skutečně možné, že se chyba načetla znovu.
Každopádně jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián