Redmi 10 5G mobilní data
Dobrý den, u nově zakoupených telefonů nejdou, resp. velmi špatně data. Na pobočce nám vyměnili i SIM kartu, ale problém stále trvá. U starých telefonů problém s daty vůbec nebyl. Nabízejí už pouze reklamaci. Je možné, aby byla závada na dvou telefonech stejná? Nebo je chyba někde v nastavení?
Dobrý den,
zkuste se podívat do Nastavení – SIM karty a mobilní sítě. Klepněte na tu SIM, kterou máte nastavenou jako datovou, a přejděte do Preferovaný typ sítě. Zde by měl být zvolen nejvyšší dostupný typ, tj. 2G/3G/4G/5G.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
To už je taky nastavené. Zkoušeli jsme i nižší,na radu z O2, ale se stejným výsledkem. Maximum je E .
Děkuji za odpověď Jirásková
Dobrý den,
no, pokud jde o nové telefony, které ve městě chytají maximálně Edge (tj. E), tak se obávám, že důvodem by mohla být skutečnost, že se jedná o zařízení určená pro čínský trh, která nepodporují vysílací pásma používaná našimi operátory. Zkuste na této stránce zadat IMEI Vašeho telefonu – zde zjistíte, jestli byl vůbec určen pro prodej na našem trhu. V každém případě bych šel cestou reklamace – pokud nepomohla výměna SIM, tak je problém stoprocentně na straně telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián