Redmi 10 a videá poslané na Samsung
Ahojte v poslednej dobe keď pošlem moje videá nahraté na redmi na telefóny Samsung a Apple,tak im nejde prehrať moje video,kostickuje im, dávnejšie to išlo, kde môže byť pes zakopaný?
Dobrý den,
obávám se, že v tomto případě se bude jednat o problém na straně Facebook Messengeru. Nevidím důvod, proč by videa nahraná Redmí 10 neměla jít přehrát na zařízení značky Samsung. Jsou ve stoprocentně kompatibilním formátu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
a je to problém jen jednoho konkrétního videa? Nebo jakéhokoli libovolného videa?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Cez WhatsApp im videá idú, zaujímavé, cez messenger nie len na Samsung, Apple, dávnejšie im išli videá odo mňa, neviem čo porobil messenger
Dobrý den,
čili to opravdu bude problém Messengeru – pravděpodobně nějaké jeho konverze, kterou ta videa de facto zničí.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dnes se mi objevil stejný problém, podařilo se nějak vyřešit? Samsung nejede na xiaomi 10 funguje bez problémů…
Dobrý den,
kdybych to měl shrnout, tak nemáme možnost, jak to vyřešit. Problém zjevně není v telefonu Xiaomi, není ani ve videích natočených tímto telefonem, protože přes WhatsApp fungují videa bez problémů.
Problém je tedy téměř jistě v aplikaci Messenger. S tím se dá dělat jedině to, že pošlete zpětnou vazbu vývojářům – například e-mailem na adresu android-support@fb.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, už někdo vyřešil tento problém?
Mám stejný problém. Samsung, manželka (služební) Realme 8…
Díky
Dobrý den,
ono tam nebylo moc co řešit. Jednalo se prokazatelně o chybu aplikace Messenger. Problém zjevně není v telefonu, není ani ve videích.
Doporučuji tedy aktualizovat aplikaci Messenger na poslední dostupnou verzi, a pokud to nepomůže, pak poslat zpětnou vazbu vývojářům – například e-mailem na adresu android-support@fb.com.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám podobný problém. Kamarád si koupil XIAOMI NOTE 14 a pokaždé když mně chce poslat video přes whatsapp na muj samsung, tak mně přijde pouze odkaz ke stažení mi video app (https://alsgp0.fds.api.xiaomi.com/video-activity-h5/share.html?vid=85053154734899297&pp=cms_manual_platform) kdyby to byl aspon odkaz na video, ale takhle opravdu dojde jen odkaz na aplikaci.
Nevíte co u něj mám nastavit, aby odesílal videa normálně jako před tím?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Marceli,
chápu, že se setkáváte s problémem, kdy Vám kamarád s telefonem Xiaomi Redmi Note 14 posílá videa přes WhatsApp, ale místo samotného videa obdržíte pouze odkaz na aplikaci Mi Video. Tento problém může být způsoben několika faktory:
-
Formát sdílení videa: Je možné, že kamarád při sdílení videa nevybírá správnou možnost sdílení přímo přes WhatsApp, ale místo toho sdílí odkaz generovaný aplikací Mi Video. To by vysvětlovalo, proč obdržíte odkaz na aplikaci místo samotného videa. Doporučte mu, aby při sdílení videa postupoval následujícím způsobem:
- Otevřít aplikaci Galerie.
- Vybrat požadované video.
- Klepnout na ikonu Sdílet.
- Zvolit aplikaci WhatsApp a poté vybrat kontakt, kterému chce video poslat.
Tímto způsobem by mělo být video odesláno přímo přes WhatsApp bez použití aplikace Mi Video.
-
Nastavení výchozí aplikace pro přehrávání videí: Pokud je na zařízení kamaráda nastavena aplikace Mi Video jako výchozí pro přehrávání videí, může to ovlivnit způsob sdílení. V takovém případě může zkusit změnit výchozí aplikaci pro přehrávání videí následujícím způsobem:
- Přejít do Nastavení.
- Vybrat Aplikace – Správce aplikací.
- Klepnout na tři tečky, Další nastavení – Výchozí aplikace.
- Zvolit Přehrávač videí a vybrat preferovanou aplikaci, například Galerie nebo jiný přehrávač.
- Aktualizace aplikací: Ujistěte se, že oba máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace WhatsApp. Starší verze mohou obsahovat chyby, které způsobují problémy se sdílením médií. Aktualizaci provedete přes obchod Google Play.
- Alternativní způsoby sdílení: Pokud problém přetrvává, můžete zkusit použít jinou platformu pro sdílení videí, například Google Fotky, kde lze video nahrát a následně sdílet odkaz ke stažení.
Pokud žádný z výše uvedených postupů nepomůže, doporučuji kontaktovat technickou podporu Xiaomi nebo WhatsApp pro další pomoc.
Přeji úspěšné vyřešení problému a hezký den!
Karel Kilián