REDMI BUDS 3 PRO POP UP OKNO

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíREDMI BUDS 3 PRO POP UP OKNO
Dominik zeptal se před 4 roky

Dobrý den. Můj dotaz zní jestli vyskakovací okno (pop-up) na připojení a nastavení sluchátek Redmi buds 3 pro je podporováno na mém telefonu xiaomi mi note 10, android 11 MIUI 12.5.3. Mockrát děkuji za případné vyzkoušení a vaší odpověď.

8 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
obávám se, že bohužel vůbec netuším, nač se ptáte. Jaké vyskakovací okno máte na mysli?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Dominik odpověděl před 4 roky

Je to stejný princip jako má apple u svých telefonů. Po otevření krabičky v blízkosti telefonu se na telefonu zobrazí pop up okno s informacemi o stavu baterek jak ve sluchátkách tak i pouzdra. A tyto sluchátka to podporují taky se zařízeními ze skupiny xiaomi. Ale prý né se všemi. A jelikož sluchátka spadají všeobecně do skupiny zboží které nejde vrátit do 14 dnů tak bych nerad jen tak vyhodil 1500. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkusím zjistit u kolegů ze servisu, ale nejsem si jist, zda mají na otestování Mi Note 10.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
tak kolegové ze servisu vzkazují, že by to mělo fungovat na všech telefonech s aktuálním MIUI. Tedy i na Mi Note 10.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Ladi odpověděl před 4 roky

Dobrý den,

mám redmi note 8 pro, android 11, MIUI 12.5.3 a sluchátka redmi buds 3 pro. Vyskakovací okénko s údaji o stavu baterie sluchátek a pouzdra funguje, ale to je vše. Samotné nastavení slucháte (např. vypnutí ANC atd.) již na tomto MIUI bohužel nefunguje, třeba po aktualizaci se dočkáme. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za sdílení zkušenosti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michael odpověděl před 4 roky

Dobrý den, řešil jsem přesně tento problém na mém Mi 9 Lite (MIUI 12.5.2 Global) a vyskočilo pouze okno se stavem baterií. Další nastavení se neobjevilo a ani se mi nepodařilo ho v telefonu najít. Cestou neoficiální aplikace Mi Buds M8 jsem jít nechtěl. Zkoušel jsem to s novými sluchátky přímo v prodejně. Tento pro někoho možná nepodstatný detail mě stále dělí od koupě. Pokud se někomu podaří to oficiální cestou zprovoznit, případně pokud má někdo jinou zkušenost, prosím o její sdílení zde. Velmi ocením více informací k tomuto tématu. Ještě doplním, že Xiaomi na svých stránkách uvádí seznam modelů, u kterých je dostupná funkce pouze vyskakovacího okna (můj model tam uvedený není a i tak to funguje) a u kterých je možné provádět více nastavení včetně vyhledávání sluchátek. Často se u jiných modelů ale děje to, že tyto seznamy nejsou aktualizované a určitou funkcionalitu má i mnoho dalších zařízení která ale nejsou uvedena. Doufám že tohle je do budoucna případ i těchto sluchátek s touhle funkcí.

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
rád bych to pro Vás nechal otestovat kolegy ze servisu, ale bohužel nemají k dispozici Mi Note 10.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

14 + 17 =

Sledujte nás na Telegramu!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!