Redmi note 12 pro+ android auto

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteRedmi note 12 pro+ android auto
Tomáš zeptal se před 2 roky

Dobrý den. Mám telefon Redmi Note 12 pro+ a mám problém s připojením na Android Auto. Originální kabel (5A nebo 6A) mi telefon pouze nabíjí. Podařilo se mi to pomocí kabelu z Redmi Note 8, ale jen poprvé. Zobrazila se mi lišta, kde jsem si vybral režim ladění a následně se mi AA rozjelo. Při opakovaném připojení se telefon pouze nabíjí. Po aktualizaci MIUI, či AA, se mi stejný postup opakuje – lze připojit jen poprvé. Nevíte, v čem by mohl byt problém ? Děkuji 

28 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
pokud to chápu správně, použil jste sice originální kabel, ale z jiného (staršího) modelu telefonu. I to, že se přinejmenším jednou podařilo Android Auto zprovoznit s jiným kabelem naznačuje, že problém by mohl být právě zde. Doporučím tedy zkusit připojit telefon pomocí kabelu, který byl součástí balení k Vašemu telefonu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 roky

Asi jsem se špatně vyjádřil. Originální nový kabel mi pouze nabíjí, jen pomocí toho starého jsem to aspoň jednou zprovoznil

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
napadá mě: zkuste telefon k autu připojit přes Nastavení-Připojení a sdílení-Android Auto-Připojit auto. Nepomůže to?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 roky

Dobrý den, to jsem zkoušel, ale nepomáhá to. Je tam napsáno: začněte připojením kabelu USB. Když zkusím telefon od přítelkyně, která má Samsung, tak to funguje bez problému, jen Xiaomi „zlobí“…

Radek odpověděl před 2 roky

Mám Xiaomi Redmi Note 9 Pro a měl jsem stejný problém.Originální kabel mi jen nabíjel,od manželky to samé-má Redmi Note 8T.Vyzkoušel jsem další dva no name značky a také nešly.Až tento-odkaz:
:https://www.czc.cz/premiumcord-kabel-usb-c-usb-3-0-a-usb-3-1-generation-2-3a-10gbit-s-0-5m/275796/produkt
Po připojení Android Auto  funguje,jak má.Snad ti to pomůže.Ahoj Radek

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji Radkovi za tip na spolehlivý kabel. Určitě ho budu doporučovat i dalším uživatelům, kteří mají s Android Auto tyto problémy.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 roky

Moc děkuji za tip, kabel odzkouším

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
budu rád, když dáte vědět, zda se s tímto kabelem povedlo vyřešit problém s připojením k Android Auto.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Tomáš odpověděl před 2 roky

Dobrý den. Takže včera jsem zakoupil kabel, který mi Radek doporučil a Android Auto bez problému funguje (zkoušel jsem to asi 4x). Tímto moc děkuji Radkovi za radu :-). Jsem moc rád, že je problém vyřešen. 
Přeji krásný den 

Radek odpověděl před 2 roky

Rádo se stalo.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
super! Já děkuji jak Tomášovi, že dal vědět, tak Radkovi za jeho tip. Ukládám si odkaz na ten kabel do oblíbených, a když bude někdo další řešit podobné problémy s Android Auto, určitě mu ho doporučím.
Každopádně je mi záhadou, proč to nefunguje s originálním kabelem z balení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Václav Matějka odpověděl před 1 rokem

USB kabel doporučený bohužel též nefunguje. Co však téměř zázračné pomohlo je vložení USB-HUB (Connect IT hub 3 2/3.2 + 3×2.9) mezi auto a stávající kabel. Je to fakt trochu záhada.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
děkujeme za info. Snad to zkusí i někdo další, aby nám to mohl potvrdit, nebo vyvrátit. Každopádně je to zajímavé řešení, které by mě určitě nenapadlo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

vormen odpověděl před 1 rokem

Připojení přes USB hub nelogicky opravdu funguje, je o tom spousta příspěvků na stránkách podpory Android Auto. Akorát se telefon nenabíjí, teda aspoň u mě ne.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
děkuji za info. Čistě z logického hlediska je to trochu zvláštní, nicméně očividně je těch hlášení, že s USB hubem Android Auto skutečně funguje, poměrně dost. To by mě zajímalo, čím to je.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Marta odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, ráda bych poděkovala Radkovi, jím uváděný kabel jsem si koupila a funguje. Originální kabel k mé Redmi Note 12 pouze nabíjel. Připojovala jsem přes nastavení, ale dál než \“připojte kabel\“ jsem se s originálem nedostala. Radku děkuju a doporučuju vyzkoušet i dalším co jim origo kabel nefunguje. Android auto zatím funguje, odzkoušela jsem mapy a telefonování, které potřebuji při práci nejvíce. Dodávám, že android auto mi v Toyotě aktualizovali letos na začátku ledna, telefon mám 14 dní . Všem přeji Hezký den 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
shodou okolností zrovna dnes jeden z uživatelů v jiném vlákně psal, že mu Android Auto začalo fungovat poté, co si koupil kabel PremiumCord kabel USB-C – USB 3.0 A (USB 3.1 generation 2, 3A, 10Gbit/s) 0,5m. Půlmetrová verze stojí 109 Kč – to si myslím, že stojí za zkoušku.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

samuel odpověděl před 8 měsíců

Zdravím mam ten sami problém,koupili jsme si se ženou 2telefony  a manželce to funguje na jaký Koliv kabel a mě ani ťuk tak jsem teď objednal tak uvidím zda váš kabel pomůže už jsem stoho nešťastný když to nejde 🫣

Karel Kilián Personál odpověděl před 8 měsíců

Dobrý den,
a to jsou dva telefony a jedno auto, nebo dva telefony a dvě auta? Aby totiž nebyl problém na straně jednoho z aut.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Samuel odpověděl před 8 měsíců

Jedno auto a 2 telefony úplně stejný proto to nechápu dneska má dojít kabel tak jsem zvědav zkoušel.jsem.jich několik a vůbec nic se neděje 😒

Vaše odpověď

3 + 5 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!