Redmi Note 13 4G – WhatsApp nejde ověřit tel. číslo
Zdravím všechny,
měl bych dotaz k aplikaci WhatsApp na Androidu 14 (14UKQ1.231207.002) – HyperOS (1.0.2.0.UNHEUXM)
Hodil jsem mobil (Redmi Note 13 4G) do továrního nastavení a od té doby se mi nedaří ověřit telefonní číslo ve WhatsAppu a tím pádem se nepřihlásím. Po zadání telefonního čísla mi WhatsApp pošle ověřovací SMS, případně zavolá, ověřovací kód se propíše nebo jej manuálně přepíšu do aplikace a dostanu se k dvoufázovému ověření. Zde zadám PIN, který si bezpečně pamatuji, chvíli to přemýšlí a následně vyhodí chybovou hlášku „Je nám líto, došlo k chybě. Ověřte své číslo znovu.“ Tím se dostávám do zacykleného problému, kde se mi neustále prodlužuje čas na další pokus.
- Zkusil jsem již psát na podporu (pouze robotické odpovědi z FAQ), takže bezúspěšné, ikdyž si s nimi pořád dopisuji dokola.
- Zkusil jsem i další tovární nastavení, bez změny.
- Zkusil jsem novou SIM s jiným tel. č. – to byl WhatsApp normálně funkční, avšak s jiným číslem a bez dvoufázového ověření.
- Zkusil jsem současnou SIM v jiném telefonu – problém přetrvává
- Zkusil jsem vyměnit současnou SIM u operátora – problém přetrvává
- Zkusil jsem registraci udělat přes mobilní data i různé wifi sítě – bez změny.
- Zkusil jsem stáhnout a nainstalovat starší verzi WhatsAppu – problém přetrvává.
Bohužel na Whatsapp chodí pracovní věci, takže ho celkem potřebuji a už více než týden se na něj nemohu dostat a opravdu už mě nenapadá, co víc vyzkoušet.
Nesetkali jste se někdo s podobným problém v poslední době a případně povedlo se ho vyřešit?
Děkuji!
Dobrý den,
s ohledem na výše popsané to s nejvyšší pravděpodobností vypadá na špatně zadaný PIN. Naznačuje to nejen ona chybová hláška, ale i fakt, že ke stejnému problému dochází na jiném telefonu, zatímco s jiným číslem problém není. Čili je očividné, že to není problém telefonu, HyperOS, Androidu, ani ničeho podobného. Buď je tedy špatný PIN, nebo jde o nějakou chybu na straně WhatsAppu.
Obávám se, že není možnost, jak toto z naší strany pomoci řešit. Možná zkuste napsat vývojářům aplikace – kontakt na ně je android@support.whatsapp.com. Snad budou umět poradit, nebo alespoň zjistit příčinu problému.
Děkuji za rychlou odpověď, PIN mám opravdu správný, tím jsem si naprosto jistý. Leda by mi někdo hacknul účet a PIN změnil 😀
Pravděpodobně se bude jednat o chybu na straně WhatsAppu, ale nedaří se mi je zkontaktovat, nebo alespoň člověka a ne jen robota, který by můj problém byl schopen pochopit. Zkusím tedy ještě napsat na níže uvedený e-mail a snad se dočkám nějakého řešení.
Ale přeci jen, kdyby měl někdo stejný problém a jeho řešení, tak bych mu byl neskonale vděčný.
Dobrý den,
pak je ještě otázka, zda Vám nemohl ten PIN někdo nějakým způsobem změnit. Ale to se mi zdá jako hodně nepravděpodobné s ohledem na to, jak to ověřování funguje.
Pokud bych někde narazil na funkční řešení, určitě se zde o něj podělím.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ještě jednou Vám děkuji pane Kilián, každopádně včera večer po více než týdnu marných pokusů jsem se přihlásil. Bohužel však si nejsem vědom toho, že by od výše uvedených pokusů udělal něco navíc, ani že by WhatsApp stáhl nějakou aktualizaci. Leda by si konečně mé e-maily na podpoře někdo přečetl, takže bohužel ani pro případné další chudáky s títmto problémem řešení nepřinesu.
Dobrý den,
za mě není zač, rádo se stalo.
Je možné, že se někdo z Mety podíval v reakci na Váš e-mail a možná odstranil problém s Vaším účtem.
Každopádně jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

