Redmi Note 5 Problém s WiFi
Zdravím,
aktualizovala som si najnovšiu systemovu aktualizaciu a nejde mi wifi, ide mi pripojiť sa, no nič mi nenačíta a skúšala som reštartovať telefón vymazať wifiny a znovu sa na ne skusiť pripojiť no stále nič
Dobrý den.
Pokud se s RN 7 teď nepřipojíte k wifi, přes kterou jste před tím stahovala do telefonu onu vámi zmiňovanou nabízenou aktualizaci nadstavby MIUI v.10.3.6.0 (PFGMIXM), tak problém bude nejspíš v té aktualizaci. Né že by byla špatná, ale u Xiaomi telefonů se prostě občas stane, že to co fungovalo s předešlou verzí MIUI, tak s tou aktualizovanou chybuje. (viz třeba nepřipojování se k wifi). Řešením v takových případech je udělat na telefonu celkový tovární reset, který ve většině případů chybování, nestandardní chování mobilu odstraní. Plno zkušených majitelů Xiaomi telefonů dělají tovární reset po aktualizacích automaticky, aby právě takovým chybám na mobilu předešli. Telefon resetem uvedete do stavu, jakoby jste jej nový vytáhla z rozbalené krabičky a poprvé jej zapnula. Začnete s ním jednoduše od znova, s čistým štítem. Budete jej stejně nastavovat,zprovozňovat jako když jste si RN7 nedávno kupovala. Před resetem si vše pro vás v telefonu důležité zazálohujte (Kontakty, fotky, kalendář, poznámky atd. Reset totiž vše vámi do mobilu během jeho užívání nainstalované, či uložené vymaže. Nemusíte míti ale obavu, ta poslední nainstalovaná, aktualizovaná verze nadstavby MIUI vám v mobilu i po resetu zůstane, stejně tak poslední verze Androidu,tedy Android 9.0 Pie Než začnete mobil resetovat, tak se ujistěte, že dobře znáte své přihlašovací údaje k vašemu Google účtu, případně Xiaomi účtu, pokud jste si jej s prvním nastavováním telefonu v něm vytvořila a aktivovala. Mobil bude při jeho opětovném nastavování vaše přihlášení se ke Google účtu (případně Xiaomi účtu) vyžadovat. Pokud přihlašovací údaje nebudete znát, tak se vám mobil zablokuje. Mám taky Redmi Note 7 Global a na něm jsem již celkový reset dělat několikrát. Postup jak RN7 zresetovat vám napíší ve vaší slovenštině, abyste byla v obraze. Takže: Z plochy kliknete na ikonu aplikacie „Nastavenia“ > SYSTÉM A ZARIADENIE >Ďalšie nastavenia > Zálohovanie a obnova dát > OSOBNÉ ÚDAJE > Vymazať dáta (obnova výr. nastavení) [Vymaže všetky dáta v telefóne] > DOLEŽITÉ > kliknúť na Osobné údaje (Vrátane účtov, kontaktov, zoznamu hovorov a iných údajov.) > dole pak kliknete na „Resetovať telefón“ A dále již dělejte vše o co si telefon řekne , abyste potvrdila, či udělala. Při novém, opětovném znovu nastavování zresetovaného telefonu jej nastavujte – vyberte volbu “ Nastaviť ako nové zariadenie“
Dobrý den,
pravděpodobně se něco nepovedlo při aktualizaci. Doporučil bych v takovém případě jako první provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Karel Kilián