Redmi Note 7 – nejde připojit k wifi (nebere heslo)

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteRedmi Note 7 – nejde připojit k wifi (nebere heslo)
Jana zeptal se před 4 roky

Dobrý den, po neplánovaném výpadku elektřiny se mi nedaří připojit k domácí wifi. Vše je jinak v pořádku, ntb se připojí bez problémů. Telefon neustále hlásí, ať zkontroluju heslo k wifi a zkusím to znovu. Už jsem nesčetněkrát restartovala foun, dala obnovit wifi, mobilní sítě a bluetooth a nic… Heslo mám nabeton správně. Co s tím? Díky za radu. Jana

4 Odpovědi
bobasso odpověděl před 4 roky

Dobrý den. 
Je to dost divné chování. Měl jsem taky Redmi Note 7 a router i s modemem mnohokrát vypnul a po jejich opětovném zapnutí se mi k wifi bez problémů znovu připojil RN7 i ntb. V routeru je jeho nastavení uloženo a neměl by ho výpadek elektřiny narušit, smazat. 
Zkuste vyzkoušet ještě toto:
 Vlezte do Nastavení telefonu > Wi-Fi> dejte Zapnout Wi-fi (prvá položka)
Wi-Fi  asistent (druhá položka) > rozklikněte ji a tu dejte na „Vypnuto“ položku „Automaticky vybrat nejvhodnější síť“
Další nastavení (třetí položka) > rozkliknout ji > Spravovat uložené sítě > rozkliknout > vyberete vaši domácí uloženou wi-fi síť v telefonu > rozkliknout > dát možnost Zapomenout záznam sítě 
Touto volbou vymažete vaši uloženou wifinu z telefonu. Poté ji znovu do telefonu přidejte. 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
děkuji Bobassovi za rychlou reakci – myslím, že jeho postup povede k vyřešení problému.
Pokud ne, pak zkuste Obnovení Wi-Fi, mobilních sítí a Bluetooth, což můžete provést následovně:

  1. Otevřete Nastavení
  2. Pokračujte do sekce Připojení a sdílení
  3. Zde jděte do Obnovit Wi-Fi, mobilní sítě a Bluetooth.
  4. Klepněte na tlačítko Obnovit nastavení.

Poté se znovu připojte k Wi-Fi.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Andrea odpověděl před 3 roky

Dobrý den! Mám úplně stejný problém. Dva týdny jsem nebyla doma a po návratu najednou můj telefon nejde připojit k domácí WiFi. Ostatní telefony a zařízení se připojí bez problému. Vyzkoušela jsem oba vaše postupy, bohužel bez úspěchu. Je ještě nějaké řešení? Díky za odpověď! Andrea 

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
zkuste ještě telefon restartovat. Pokud to nepomůže, zkuste restartovat Wi-Fi router.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 9 =

Přidejte se k naší komunitě na Facebooku!

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!