Redmi Note 8 pro problém s aplikací android auto

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteRedmi Note 8 pro problém s aplikací android auto
Honza zeptal se před 4 roky

Dobrý den mám telefon Redmi Note 8 Pro a chci jej propojit s aplikací Android auto. Píše mi to chybu komunikace 16. Jiné telefony bez problému připojím. Můžete mi poradit nějaké řešení. Děkuji H. Mach

 

 

44 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
bohužel s AA nemám zkušenost, ale tady na toto téma píšou: „Ahoj, musis nainstalovat spravnou aplikaci android auto. Vzhledem k tomu, ze zatim neni oficialne dostupna v cr musis stahovat napriklad z apkmirror. Po instalaci otevri aplikaci, udelej prvni spusteni (vsechny povoleni, prekryvani aplikace apod). a nakonec ti nabehne android auto v mobilu. Pokud mas nainstalovane google mapy nebo waze, tak uz tam budes mit moznost zapnout mapy, to same hudba play nebo spotify. Pote vypni android auto v mobilu a jdi do auta.
Nastartuj auto, skoc do obrazovky smartlinku (APP), pripoj telefon kabelem a pockej nez to nabehne. Uvidis jako moznost android auto a mirrorlink (ten muzes ignorovat, jde jen na par samsungach). Zvol android auto a opet budes muset udelit nejaka povoleni v telefonu a na displeji auta. Pak uz ti nabehne android auto uvodni obrazovka. Kliknes na navigaci, zvolis kterou chces pouzit a jedes. Nebo proste jen zmacknes hlasove tlacitko a reknes “navigovat do hrad lipnice” a cekas co ti nabidne :)“
Zkuste a uvidíte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Honza odpověděl před 4 roky

Děkuji za odpověď. Ale na všechny mě pokusy na mě vždy vyskočila obrazovka čeká červená s nápisem chyba komunikace č.16. Pak jsem na internetu četl že problém můžou působit duální aplikace. Přestože jsem tam žádné vizuelne neviděl, přešel jsem do nastavení telefonu-aplikace-duální aplikace-nastavení duálních aplikací-o duálních aplikacích a tam jsem se dočetl že duální aplikace jsou kopie aplikací, které mohou být využívány oddělené v různých účtech. Dal jsem vymazat duální aplikace a najednou google mapy i Waze žabky fungovat. Ještě jsem nerozuměl google play a Spotify ale to hlavní funguje. Podotýkám že vlastním telefon Xiaomi Redmi Note 8 pro .a podíval jsem s Toyotou Yaris (2019). Snad to někomu pomůže, protože vidím i na zahraničních serverech že s tím mnozí zápasí a mají stejný problém. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Ivo odpověděl před 4 roky

A když nemám daální aplikaci a stejně to na mne vyskočí ?
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
to bohužel netušíme.
Karel Kilián

Luki odpověděl před 4 roky

Honza diiik. Hľadal som všade čo je to dualapps. Si jediný čo napísal kde to je a ako sa to maže. Ide to super, no1, cool…. ty

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit 🙂
Přeji hezký den.
Karel Kilián

marty odpověděl před 4 roky

mohl bych poprosit link na správnou verzi aplikace android auto pro výše zmíněný telefon? snažím se zprovoznit mamce navigaci do nové oktávky a zatím mám chut jí spíš koupit iphone. zaskočilo mě, jak taková základní aplikace jako android auto nejde stáhnout v čr z ofiko obchodu. proč?

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
nejde to z rozhodnutí Googlu – prostě AA pro Česko zatím nepustili.
Aplikaci bych doporučil stáhnout odsud – je to ověřený zdroj, který dosud neměl nikdy žádný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

veena86 odpověděl před 4 roky

Dobrý den, taktéž mám problém s propojením mého Redmi Note 8 Pro skrz Android Auto do našeho nového Peugeot 3008…O tom, že problém způsobují duální aplikace sem četl na více místech, ale už jsem nikde nedohledal, jak je mám z telefonu vymazat. Mám v telefonu 63 “potenciálních” duálních aplikací, které opravdu mazat nemůžu (komunikační appky typu WhatsApp, Facebook a mnoho dalších)…Asi sem úplně mimo, ale ani podle Honzova návodu výše si neporadím… Může mi někdo poradit ještě detailněji, než výše uživatel Honza?? Ale potřebuju fakt návod “pro blbce”, krok za krokem ?. Předem moc díky. Zdeněk

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, pokud jsem rady ohledně Android Auto pochopil správně, tak problém není v tom, že lze některé aplikace provozovat jako duální, ale v samotném zapnutí té funkce.
Konkrétně by tedy mělo stačit:

  1. Nastavení
  2. Aplikace
  3. Duální aplikace
  4. Zkontrolovat, zda všechny aplikace mají neaktivní (šedý) přepínač.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

SouMa odpověděl před 4 roky

Dobrý den,  mám Redmi Note 8 Pro, před nedávnem jsem mu povolil update na android 10. Tento týden pro mě začalo být zajimáve android auto. Když ho dám dohledat pomocí google tak mi vyjede jakože v google play s tím, že je nainstalovaný. Nikde nemám ikonu na možnost spuštění, mohu ho jen odinstalovat i to jsme zkoušel, tváří, že to proběhlo v pořádku, ale pořád tam je. KDyž zkusím nainstalovast nějakou verzi z Apk mirror tak to projde, ikonu opět nikde nevidím. V googl play vidím, že tam aplikace je a povoluje mi update.Na original strankách jsem četl něco v tom duchu, že android 10 již má android auto v jádru systému. Spusti by mělo jít po připojení k mediálnímu systému. To zatím bohužel nemohu ověřit. Nemáte s tím někdo prosím zkušenosti?Děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
asi máte pravdu s tím Android Autem a Androidem 10. Také ho mám nainstalované na Xiaomi Mi 9 s Androidem 10 a jsem si jistý, že jsem aplikaci neinstaloval.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Marian odpověděl před 4 roky

Dobrý den, mám stejný problém. Nainstaloval jsem Android Auto ale pravděpodobně špatnou verzi, protože apka šla spustit ale s autem se nespárovala. Tak jsem ji chtěl odstranit ale nešlo to (tvářila se jako systémová, teď už vím po pár hláškách vím, že je integrovaná v základu). No ale mezi tím se mi ještě aktualizoval systém na poslední verzi a je vše v háji. Ikona zmizela, google se tváří že ji mám ale nelze zapnout. Takže přepokládám, že ji blokuje poslední aktualizace. Nějaká rada nebo je potřeba počkat na nějakou další aktualizaci ať už systému nebo aplikace?
Marian

Marian odpověděl před 4 roky

Nevidím tu žádnou editaci, tak ty 2 zprávy kdyžtak umažte.

Problém vyřešen. Pro android 10 je potřeba stahnout z APK aplikaci Android Auto s kompatibilitou na arm64-v8a (vyčtete to v popisku), dále je potřeba stáhnout Android Auto fo phone screen, jinak nainstalovanou aplikaci neuvidíte. Dále jsem nastavil v sekci baterie a výkon pro aplikace Waze a Android Auto, že nemají mít žádne omezení co se týče spořiče baterie. No violá už to jede, ještě to musím pořádně otestovat ale konečně mi to po půlroce asi funguje…

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

SouMa odpověděl před 4 roky

Dobrý den, diky Auto for Phone Screens funguje, ted jeste to auto abych se měl k čemu připojit 😉

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

veena86 odpověděl před 4 roky

Ahoj všem,
tak se mi zatím podařilo rozchodit Android Auto v našem novém Peugeot 3008 jen na 2 mobilech konkurenčních značek (zabrala rada, kterou sem dával Marian ohledně instalace Android Auto for phone screens – díky i za mě)…Na mém Xiaomi Redmi Note 8 Pro ale nadále tentýž problém zůstává – nepřipojí se a naopak se neustále vypíná, zapíná, háže chybu, mobil se chová “jako splašený”, nereaguje na nic dokud kabel neodpojim…Divné je, že v bratrově novém Peugeot 2008 ale funguje normálně od prvního připojení … Dualni aplikace mám všechny neaktivní, vyzkoušel sem snad všechny doporučení … Napadlo mě, jestli n zkusit nějakou starší verzi Android Auto a jít metodou pokus omyl, ale je divné, že na ostatních 2 mobilech mám totožnou verzi aplikace a v autě chodí… Pokud by měl někdo ještě nějaký nápad, co vyzkoušet, tak se s ním. 
Díky moc.
Zdeněk

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
bohužel v tomto směru nemám zkušenosti a kromě diskuze výše nevím o ničem, co by se ještě dalo zkusit. Bohužel ani nikde jinde podobný problém neřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

4 + 5 =

Užijte si EXTRA SLEVY! na všechny zánovní produkty v top kvalitě

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!