Redmi Note 9 – nefunkční chat

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteRedmi Note 9 – nefunkční chat
Adéla zeptal se před 2 roky

Dobrý den,
do dnešního dne jsem naprosto v pohodě používala funkci chatu (RCS). Ráno mi ještě přišly chatové zprávy, ale pak se chat odpojil a když jsem chtěla zkontrolovat nastavení a případně chat vypnout/zapnout, zjistila jsem, že v nastavení aplikace Zprávy pod položkou „Funkce chatu“ se ukazuje Pro toto zařízení nejsou funkce chatu k dispozici. Vaše zařízení tuto funkci aktuálně nepodporuje. Což je evidentně nesmysl, když dosud chat na tomto zařízení fungoval.
Máte prosím zkušenost s tímto problémem? Existuje řešení nebo mám vyčkávat? Vymazání dat aplikace ani restart telefonu nepomohly. Děkuji.

16 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
pokud máte operátora Vodafone, pak je nefunkčnost RCS daná tím, že operátor ke 31. březnu 2023 tuto službu ukončil. Pro více informací viz oficiální stránky.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adéla odpověděl před 2 roky

Dobrý večer, děkuji za odpověď. Ano, mám Vodafone, ale měla jsem zato, že tuto službu od Vodafonu převezme Google a uživatelé, kteří používají aplikaci Zprávy od Googlu, budou moci chatovat i nadále beze změny. Pochopila jsem to tedy špatně a chat u Vodafonu je zpátky nahrazen SMS/MMS?

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
nic takového jsem nezachytil. Na oficiálním webu píšou: „S lítostí oznamujeme, že služba Vodafone RCS Chat končí a přestáváme jí poskytovat. Všichni uživatelé RCS budou postupně odpojováni v průběhu následujících týdnů až do 31. března 2023.“ Z toho nemám pocit, že by tato služba měla fungovat dál.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adéla Páleníková odpověděl před 2 roky

Dobrý den, na oficiálním webu Vodafone totiž píše i následující: „Vzhledem k rozšíření podpory na všechna zařízení Android přímo od Googlu dochází postupně do dubna 2023 k přechodu zákazníků na řešení od Googlu. Pokud se vás to týká, dostanete od Googlu přes Chat informační zprávu s podrobnostmi. Jakmile pro vás bude nové technické řešení připravené, zobrazí se vám v aplikaci pro posílání zpráv žádost o souhlas s novými podmínkami služby a RCS chat budete moct dál využívat jak jste zvyklí.“ https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/sms-a-mms-zpravy/rcs-chat/
Některým mým kontaktům, které jsou také u Vodafone, totiž RCS funguje i nadále bez problému, proto jsem překvapená hláškou, že mé zařízení aktuálně funkci nepodporuje. Zřejmě ten přechod probíhá postupně a časem se ukáže.
Hezký den.
Adéla

Tube odpověděl před 2 roky

DObrý den. Mám Vodafone, telefon od ASUSu, ale taky mi přestaly fungovat chatové zprávy RCS (Funkce chatu není k dispozici). Takže jsem na tom stejně a čekám, kdy se toho chopí Google.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
obávám se, že toto bude spíš dotaz na operátora. Netuším, co přesně Vodafone míní „řešením od Googlu“ – osobně bych předpokládal, že se bude jednat právě o funkci Chat v aplikaci Zprávy od Googlu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adéla Páleníková odpověděl před 2 roky

Dobrý den, právě jsem mluvila s Vodafonem – dle paní operátorky s funkcí RCS chat nemá operátor nic společného a je v podstatě můj problém, jakou aplikaci na používání zpráv posílám, to jestli to funguje nebo nefunguje je údajně věc telefonu a jeho nastavení (s čímž nesouhlasím, telefon mám nastavený pořád stejně). Takže jsem se ničeho nedobrala a čekám.

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
no, s operátorem to něco společného mít bude, když Vodafone na svých stránkách deklaruje, že ukončuje podporu této služby. To bych řekl, že operátorka neměla zcela přesné informace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tube odpověděl před 2 roky

Rekl bych taktez, ze operatorka asi nema presne informace. Nezbyva nez cekat, az se toho chopi Google. Na jine poradne mi nekdo poslal, ze to muze byt az do konce dubna

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
tak uvidíme. Já zatím v tomto směru bohužel žádný konkrétní termín nezachytil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Adéla odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
dnes ráno přišla žádost o souhlas s novými podmínkami a chat se během chviličky nastavil a připojil. Vše funguje jak jsem zvyklá, tak snad to bude v pořádku i nadále. Trvalo tedy přesně týden, než se toho Google chopil.
Hezké Velikonoce, Adéla 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji za informaci! Tak to jsem rád, že to poměrně záhy začalo fungovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tube odpověděl před 2 roky

Gratuluji. Ja jeste stale cekam

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
tak snad se co nejdříve dočkáte. Napadá mě: máte aktuální verzi aplikace Zprávy?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Tube odpověděl před 2 roky

Tak dnes to propadlo a RCS od Google mam taky. Proste byla jen pauza, mezi tim, co poskytoval VF a nez to prevzal Google. A ano, aplikace je aktualni. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 2 roky

Dobrý den,
moc děkuji za užitečné informace. Určitě je ocení všichni, kdož řešili problém s nedostupností RCS chatu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

0 + 1 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!