Redmi Note 9S – aplikace Telefon nutí být jako výchozí nastavení

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: Redmi NoteRedmi Note 9S – aplikace Telefon nutí být jako výchozí nastavení
Vláďa zeptal se před 1 týdnem

Dobrý den.
Mám telefon Redmi Note 9S s MIUI Global 12.0.4. A Jako výchozí aplikace pro volání byl již přednastavený Telefon od Google. Já však na odfiltrování marketingových hovorů používám aplikaci Můžu to zvednout, která, aby fungovala, vyžaduje být nastavená jako výchozí s vyskakovacím oknem. Tedy na volání standardně používám aplikaci Telefon, ale jako výchozí mám nastaveno Můžu to zvednout. Teď však po poslední aktualizaci aplikace Telefon, tato vyžaduje být nastavena jako výchozí, jinak se do ní nemůžu dostat a píšou, že ani přijímat hovory. Prosím máte někdo s tímto zkušenost? Děkuji moc.
S pozdravem
Vláďa

11 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
s tímto bohužel zkušenost nemám. Každopádně pokud se jedná o globální verzi Redmi Note 9S, tak ta dostala aktualizaci na Android 11, který je mnohem přísnější z hlediska bezpečnosti a soukromí.
Doporučil bych tedy s tímto problémem kontaktovat autory aplikace na adrese contact@shouldianswer.net.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vláďa odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
děkuji za odpověď. Nicméně já mám na zařízení Android 10 a ze začátku vše fungovalo bez problémů. Toto nastalo až po poslední aktualizaci (tento týden) aplikace Telefon.
Příjemné odpoledne
Vláďa Hrůza

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
no, zatím nikdo podobný problém nehlásil, takže bych doporučil poptat se autora aplikace, zda s tím nemá zkušenost.
Pokud ne, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud by problém ani poté nezmizel, pak zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na to podívají a vyřeší to.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vláďa odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
děkuji moc za radu. Vyzkouším.
Příjemný den
Vláďa Hrůza

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Budu rád, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Vláďa odpověděl před 1 týdnem

Ještě jednou dobrý den :-),
už jsem dospěl k nějakému výsledku, i když není pozitivní. Zkoušel jsem napsat na mail helpdesku Google, protože oni jsou výrobci a dodavateli této aplikace. Nicméně jejich mail z nějakého důvodu není v provozu, respektive přišla mi automatická odpověď, že tato mailová adresa již není používána a automat mě odkázal na Centrum nápovědy google, kde píší, že pokud se nemůžete dovolat na telefonickou podporu, která je omezená díky pandemii (a hlavně já vládnu angličtinou pouze na úrovni google překladače 🙂 a navíc tam ani nemají uvedené číslo) tak si máte prostudovat centrum nápovědy příslušné aplikace. A tam jsem se dočetl že, cituji ze stránek Google centra nápovědy: „Pokud aplikace Telefon není nastavena jako výchozí, nelze ji používat.“ Což mi nakonec píše i samotná aplikace v telefonu, když se jí snažím spouštět. Takže jsem to vyřešil tak, že k volání a přijímaní hovorů používám mnou výše zmíněnou aplikaci na odfiltrování spam a marketingových hovorů (kteráž to umožňuje) a aplikaci Telefon jsem oddinstaloval. Takže asi pro všechny, kdo to využívají jako já, smutná zpráva. Inu, někdy není dobré se pouštět do „křížku“ s Google 😉 :-D. 
Mějte se krásně.
Vláďa Hrůza

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
díky moc za zpětnou vazbu. Z původního příspěvku jsem  ale pochopil, že až do nějaké aktualizace ta kombinace aplikací Můžu to zvednout a Telefon fungovala. A že přestala fungovat až od nějaké doby.
A ani nevím, že jde aplikaci Telefon odinstalovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vláďa odpověděl před 7 dny

Dobrý den,
ano před poslední aktualizací aplikace Telefon (která proběhla minulý týden) fungovaly obě aplikace v kombinaci. Zřejmě tento popis ohledně výchozího nastavení dali na centrum nápovědy až po oné aktualizaci (ani před onou aktualizací aplikace Telefon nehlásila, že musí být nastavena jako výchozí, hlásila to až po aktualizaci). Jinak ohledně odinstalování se omlouvám. Samozřejmě aplikace Telefon nejde odinstalovat, pouze jsem ji odebral :-).
Přeji příjemné odpoledne
Vláďa Hrůza
 
 
 
 
 
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 dny

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Korwin odpověděl před 5 dny

Dobrý den,
měl jsem ten stejný problém. Akorát místo toho abych aplikaci Telefon smazal, tak jsem jí odebral všechny aktualizace. Bez nich jede vše ok. Uvidím, jak dlouho to tak vydrží 🙂 Aplikace na filtraci spamu totiž má jenom protokol hovorů, ale už ne kontakty, jejich vytváření atd.
 

Vaše odpověď

19 + 6 =

Redmi Note 10