RN 10 Pro
Donedávna jsem používal PlantNet bez problémů. Předevčírem mi najednou po stisknutí ikony fotoaparátu (to samé je i u Galerie) vyskočil odkaz na potvrzení uložení. Po kliknutí ale to skočí do všeobecného nastavení, kde žádné uložení není. Potvrdil jsem v aplikaci to, co potvrdit šlo (foťák, polohu a soubory), ale vůbec to nepomohlo. Kde mohu to Uložení najít? Pokud to neexistuje, mohu tuto šikovnou aplikaci trvale odinstalovat. Jinak pro info: tu původní aplikaci jsem odinstaloval a z Google Play nainstaloval novou. Chová se naprosto stejně. Děkuji za případné nasměrování.
Michael

Dobrý den,
nastavené to máte správně, co tak vidím. Možná zkuste aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Pokud to nepomůže, doporučil bych nahlásit to autorům aplikace jako chybu. Dle hodnocení v Obchodě Google Play nejste jediný, komu se fotky neukládají, čili pravděpodobně jde o chybu v té aplikaci. Kontaktní e-mail na autory je contact@plantnet-project.org.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dnes jsem odeslal autorům dotaz, na který jsem dostal odpověď:
Hello, Normally the 3.21.4 update should correct the problem? Can you tell me if this is the case?
Hugo Gresse
Mobile engineer for Pl@ntNet at INRIA / UMR AMAP
Montpellier, FRANCE
Dnes vyšel zmíněný update, po nainstalování problém zmizel.
Dobrý den, Michaeli,
děkuji za Vaši zpětnou vazbu a informace ohledně aktualizace aplikace PlantNet! Jsem rád, že problém byl vyřešen díky nové verzi aplikace (3.21.4) a že vše nyní funguje tak, jak má.
Pokud byste se v budoucnu setkal s podobnými problémy, určitě doporučuji nejprve zkontrolovat, zda je aplikace aktualizována na nejnovější verzi – vývojáři totiž často řeší chyby právě prostřednictvím aktualizací.
Děkuji, že jste s námi sdílel výsledek řešení. Mohlo by to pomoci i dalším uživatelům, kteří se s tímto problémem potýkají.
Přeji Vám hezký den!
Karel Kilián

