Roborock S5 max nevytírá
Dobrý den, 3. Den se mi vrací robot s plnou nádrží na vodu a nevytírá.
Prosím o radu. Mam ho měsíc.
Dekujo
Dobrý den,
pravděpodobně došlo k ucpání filtru nádržky vodním kamenem. Vyměnit je je poměrně snadné – v případě potřeby můžete náhradní pořídit zde.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jako že každé 3 týdny budu měnit filtry?
Vodu tvrdou nemáme,měřili jsme pH kvůli kávovaru.
Vysavač mame přes mesic a vytírání používáme cca 3 týdny
Dobrý den,
sám s tímto vysavačem vytírám jednou týdně a filtry měním cca jednou za 1/4 roku. A to máme hodně tvrdou vodu.
Tři týdny jsou skutečně málo, nicméně otázkou je, jak často vytíráte.
Nicméně existuje velmi jednoduché řešení, které doporučilo několik zákazníků: používat k vytírání destilovanou vodu. Tam by teoreticky mohla být výdrž filtrů téměř neomezená.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jedná se o model S5 max,filtry jsou na S5.
Vysavač mám poslat na reklamaci.
Destilovaná voda může být např.ze sušičky?
Dobrý den,
aha, moje chyba – omlouvám se, přehlédl jsem, že se jedná o S5 Max.
Tam už dávkování vody probíhá elektronicky, čili se skutečně může jednat o závadu, kterou bych první řešil cestou reklamace.
Destilovaná voda ze sušičky by hypoteticky mohla stačit. Ale spíš bych doporučil kupovanou.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
původní tazatel již asi problém vyřešil, každopádně možná to pomůže někomu dalšímu. Řešil jsem stejný problém s S5 MAX, že nevytíral, resp. vytíral jen jednou polovinou mopu. Zvažoval jsem také reklamaci, ale po podrobnějším prozkoumání robota jsem našel příčinu. V dolní části vysavače (nikoliv na odnímatelném „držáku“ na mop, ale přímo na těle robota) jsou dvě malé „kuželovité trysky“, kterými se dávkuje voda z nádržky do mopovací části. Jednu z těchto trysek jsem měl ucpanou. Stačilo opatrně odstranit „ucpávku“ (nevím, zdali to byl vodní kámen a nebo nějaká špína, která se tam usadila během běžného vysávání) a robot začal opět vytírat…
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zkušenost a zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, také mám problém s vytíráním u roborock S5 Max. Problém není s tím, že by vysavač nevytíral, ale po chvilce vytírání se začne točit na místě, zastavuje se, vyhýbá se imaginární překážce. Když vyndám „placku s hadrem“ vysavač se vzpamatuje a jezdí normálně. Jakmile jí tam vrátím, zase začne blbnout. Nemáte někdo radu co s tím? Vysavač je cca 3 měsíce starý. Děkuji za radu.
Jana Doležalová
Dobrý den,
to je hodně divné a zatím nikdo takové chování vysavače nehlásil. Doporučil bych zkusit v aplikaci smazat mapu a nechat vysavač, ať si vytvoří novou. Pokud to nepomůže, asi bych to viděl na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám obdobný problém. Z nějakého důvodu začal mít špatný průtok vody. Spodní trysky jsou čisté a vytirame jen destilovanou vodou. Ale pokaždé, když vysunu nástavec na mop, je na něm louže vody. Asi předpokládám reklamace? Lze i přes vás, nebo e-shop kde jsem ho pořídil? Díky za odpověď
Dobrý den,
ano, to podle Vašeho popis vypadá na nějakou netěsnost a doporučil bych reklamovat co nejdřív, ať se voda nedostane někam, kam nemá.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, manzelce jsem s5max poridil v lete a mam obdobny problem jako pan na konci predchozi stranky. Pri vytirani se na mopovacim nastavci (mezi nastavcem a modulem s nadrzi)shromazduje vetsi mnozstvi vody. Kazdy prejezd listy nebo prahu pak znamena vylitou vodu. Trysky jsem kontroloval a tam problem neni, tece to z panelu kolem trysek. Pokud by byla nejaka rada byl bych velice vdecny. Dekuji
Dobrý den,
pokud z přístroje takto vytéká voda, pak se obávám, že to bude vadný kus nebo nějaká závada. Každopádně to není v pořádku a řešil bych to reklamací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Hezký den, máte nějaké informace o výše uvedeném problému (voda zůstává mezi nástavcem a nádržkou a u nerovnosti vyteče ven)? Nyní se nam to stává také, jak reklamace dopadla ? Kde je chyba?
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
bohužel nemáme od tazatele zpětnou vazbu. Takže doporučím to samé: reklamovat. Tohle by se rozhodně dít nemělo.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den, mame stejny problem s vytiranim jako ostatni. Vysavac nevytira a vraci se s temer plnou nadrzkou na vodu. Mame ho 14 dni – model S6, takze vymena filtru nepripada v uvahu. Dekuji za radu
Dobrý den,
po 14 dnech to určitě nebude filtrem – to ani hodně „tvrdá“ voda tak rychle nezanese. Čekal bych, že problém bude v čerpadle elektronického dávkování a doporučil bych tedy reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
take me z Roborock S5 Max vytekala pri mopovani voda, prvni reklamaci me roboticky vysavac cz neuznai s tim ze si pry mam trysky namazat kuchynskym olejem 😉 Pohrozil jsme COI a nakonec mi vrati penize
Dobrý den,
to s tím olejem tedy upřímně nechápu. Vůbec netuším, jak by to mohlo pomoci.
Jak nakonec prodejce závadu vyřešil? Výměnou kus za kus? Nebo jinak?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Tak máme stejný problém. Voda nevytýká (tj. robot nemopuje), dali jsme reklamovat, napsali nám, že jsou ucpané trysky…ale že nám reklamaci neuznají prý z důvodu, že s vysavačem bylo manipulováno v rozporu se zárukou. Když jsme se zeptali jak (protože je to samozřejmě nesmysl, žádný neautorizovaný zásah do zařízení jsme neprovedli), tak na otázku neodpověděli; a když jsme pohrozili ČOI, tak nám napsali, ať je klidně žalujeme. No tak já si nebudu kazit život soudy…ale co teď s robotem? Víte o nějakém servisu, kde by mi ho opravili? Nebo máte návod, jak si ty trysky mohu vyměnit sám?