roborock S55 – nelze spojit s aplikací
Dobrý den, před týdnem jsme si zakoupili robotický vysavač roborock S55 – v Euronicsu. Od začátku nelze v aplikaci spojit s vysavačem. Zkoušel jsem opravdu všechny tipy a triky co jsem různě našel po fórech – reset wifi, reset firemních nastavení, odstranění a nainstalování aplikace, reset wifi routeru, vyzkoušel jsem X regionů včetně USA, Číny .. Aplikaci jsme zkoušel na Iphonu SE i Ipadu. Vždy je problém stejný, viz foto, dál jsem se v aplikaci nedostal. Budu rád za každou pomoc. Díky
Dobrý den,
spárování robotického vysavače s aplikací je velmi prostý proces. Proto, když se to nepodařilo ani po resetu vysavače, celkem spolehlivě předpokládám, že bude problém v tom přístroji. Doporučil bych tedy buď reklamaci, nebo zvážit vrácení produktu ve 14denní lhůtě.
Přeji hezký den.
Karel Kilián