Roborock S8 nejde připojit k WiFi

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníRoborock S8 nejde připojit k WiFi
Petr Jarošík zeptal se před 6 měsíců

Dobrý den,
mám dnes úplně nový vysavač Roborock S8, nainstalovanou Roborock App, zdetekuji vysavač, ale v procesu připojení projdou jen první dva body, tedy Phone is being connected to device a Transfering information to device. Ale Device is connecting to the network neprojde. testováno na 2 různých mobilech, taky jak přes WiFi router tak i přes mobilní hotspot na druhém mobilu abych vyloučil nastavení routeru. Resety vysavače, mobilů i routeru, nic. Jediné co jsem neudělal je reset vysavače do továrního nastavení – ale je nový, takže je v továrním nastavení. Poradíte? Děkuji. 

8 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 měsíců

Dobrý den,
v podstatě jste vyzkoušel vše, co radím tazatelům, když se jim nedaří připojit vysavač k domácí Wi-Fi. Hotspotem jste téměř jednoznačně otestoval, že chyba není ve Vašem domácím routeru či nastavení jeho zabezpečení, tudíž zbývá jediná možnost – že je ve vysavači. Vypadá to, že je nějaký problém s jeho bezdrátovým modulem a s ohledem na skutečnost, že jste vyzkoušel prakticky všechno, co se dalo, asi bude jedinou další možností reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Jarošík odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, toho jsem se obával. Ještě bych rád zkusil Factory default reset, ale podle návodu se mi to nedaří. Píší, že zmáčknout a držet pin RESET a současně držet tlačítko s domečkem dokud se neozve hlasová hláška potvrzující reset. Vydržel jsem ta tlačítka držet 2 minuty a žádná hláška nezazní. Po cca 15s přestane blikat a zhasne WiFi modrá LED, ale jinak nic. Dokážete mi upřesnit jak se u tohoto modelu postupuje ať to zresetuju do továrního nastavení? Děkuji.

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
zkuste postupovat dle tohoto video návodu. Pokud se uvedení do továrního nastavení nepodaří, pak lze celkem spolehlivě předpokládat, že jde o nějakou vážnější závadu, která může souviset s uváděným problémem s připojením k Wi-Fi.
V takovém případě bych doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li vysavač v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

zamalo odpověděl před 5 měsíců

Nemám zkušenosti, ale zde na fóru byl podobný problém a stačilo povolit přístup k přesné poloze: https://www.miuios.cz/hyperos-cz-sk-stable-release-33010-525 😎

zamalo odpověděl před 5 měsíců

Je to ke konci připojené stránky a na následující….
https://www.miuios.cz/download/file.php?id=25556&mode=view
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
aha tato eventualita mi unikla. Děkuji Zamalovi za tip. Určitě to vyzkoušejte!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Jarošík odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, děkuji, ale přesná poloha povolena byla a i s ní jsem měl ten uvedený problém. Nicméně se chci podělit, že se mi to podařilo rozchodit bez nutnosti reklamace! Tady je jak jsem k tomu došel:
1) Nevím, jestli to ve výsledku bylo podstatné nebo ne, ale když nešlo propojit app Roborock, vyzkoušel jsem Mi Home, protože v nějaké recenzi tester napsal, že do Roborock mu nešlo přihlášení, do Mi Home ale ano. A poté mu šlo přihlášení už i do Roborock app. No, mi přihlášení do Mi Home šlo taky – tedy, zdánlivě … Šel z ní spustit vysavač, ale nanačetla se do ní mapa prostoru, nedalo se dostat na verzi FW ani na jeho upgrade. A ani po přihlášení do Mi Home mi nešlo se přihlásit do Roborock app.
2) Reset do továrního nastavení byl poslední nápad, ale podle návodu to ne a ne úspěšně provést. Podle Roborock S8 návodu to má být takto: \“Press and hold the button and at the same time, press the Reset button until you hear the “Restoring factory settings” voice prompt.\“  Ale ať jsem držel obojí třeba i 2 minuty, hlasové hlášky jsem se nedočkal a přihlášení k Roborock se ani potom nedařilo. Ale díky videu poslanému p. Kiliánem tohoto video návodu jsem došel k tomu, že je to špatný postup. Dle videa je potřeba jen zmáčknutí a držení Reset tlačítka – a hlasová hláška není nezbytnost. A opravdu, i u mně hlasová hláška nezazněla, jen přestala blikat LED, ale i tak reset asi opravdu proběhl, protože poté jsem v app Roborock připojil!
3) Hned po připojení jsem upgradoval FW, protože ten můj byl poměrně starý 02.12.86 zatímco aktuální je 02.16.78. A poté už vše funguje jak má. 
Díky! A snad tohle pomůže ať se někdo netrápí tak jako já několik dní se zprovozněním takové blbosti jako je vysavač!!!

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

12 + 15 =

Samsung Galaxy Buds3

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!