Roborock S8 nejde připojit k WiFi
Dobrý den,
mám dnes úplně nový vysavač Roborock S8, nainstalovanou Roborock App, zdetekuji vysavač, ale v procesu připojení projdou jen první dva body, tedy Phone is being connected to device a Transfering information to device. Ale Device is connecting to the network neprojde. testováno na 2 různých mobilech, taky jak přes WiFi router tak i přes mobilní hotspot na druhém mobilu abych vyloučil nastavení routeru. Resety vysavače, mobilů i routeru, nic. Jediné co jsem neudělal je reset vysavače do továrního nastavení – ale je nový, takže je v továrním nastavení. Poradíte? Děkuji.
Dobrý den,
v podstatě jste vyzkoušel vše, co radím tazatelům, když se jim nedaří připojit vysavač k domácí Wi-Fi. Hotspotem jste téměř jednoznačně otestoval, že chyba není ve Vašem domácím routeru či nastavení jeho zabezpečení, tudíž zbývá jediná možnost – že je ve vysavači. Vypadá to, že je nějaký problém s jeho bezdrátovým modulem a s ohledem na skutečnost, že jste vyzkoušel prakticky všechno, co se dalo, asi bude jedinou další možností reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, toho jsem se obával. Ještě bych rád zkusil Factory default reset, ale podle návodu se mi to nedaří. Píší, že zmáčknout a držet pin RESET a současně držet tlačítko s domečkem dokud se neozve hlasová hláška potvrzující reset. Vydržel jsem ta tlačítka držet 2 minuty a žádná hláška nezazní. Po cca 15s přestane blikat a zhasne WiFi modrá LED, ale jinak nic. Dokážete mi upřesnit jak se u tohoto modelu postupuje ať to zresetuju do továrního nastavení? Děkuji.
Dobrý den,
zkuste postupovat dle tohoto video návodu. Pokud se uvedení do továrního nastavení nepodaří, pak lze celkem spolehlivě předpokládat, že jde o nějakou vážnější závadu, která může souviset s uváděným problémem s připojením k Wi-Fi.
V takovém případě bych doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li vysavač v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Nemám zkušenosti, ale zde na fóru byl podobný problém a stačilo povolit přístup k přesné poloze: https://www.miuios.cz/hyperos-cz-sk-stable-release-33010-525
Je to ke konci připojené stránky a na následující….
https://www.miuios.cz/download/file.php?id=25556&mode=view
Dobrý den,
aha tato eventualita mi unikla. Děkuji Zamalovi za tip. Určitě to vyzkoušejte!
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji, ale přesná poloha povolena byla a i s ní jsem měl ten uvedený problém. Nicméně se chci podělit, že se mi to podařilo rozchodit bez nutnosti reklamace! Tady je jak jsem k tomu došel:
1) Nevím, jestli to ve výsledku bylo podstatné nebo ne, ale když nešlo propojit app Roborock, vyzkoušel jsem Mi Home, protože v nějaké recenzi tester napsal, že do Roborock mu nešlo přihlášení, do Mi Home ale ano. A poté mu šlo přihlášení už i do Roborock app. No, mi přihlášení do Mi Home šlo taky – tedy, zdánlivě … Šel z ní spustit vysavač, ale nanačetla se do ní mapa prostoru, nedalo se dostat na verzi FW ani na jeho upgrade. A ani po přihlášení do Mi Home mi nešlo se přihlásit do Roborock app.
2) Reset do továrního nastavení byl poslední nápad, ale podle návodu to ne a ne úspěšně provést. Podle Roborock S8 návodu to má být takto: \“Press and hold the button and at the same time, press the Reset button until you hear the “Restoring factory settings” voice prompt.\“ Ale ať jsem držel obojí třeba i 2 minuty, hlasové hlášky jsem se nedočkal a přihlášení k Roborock se ani potom nedařilo. Ale díky videu poslanému p. Kiliánem tohoto video návodu jsem došel k tomu, že je to špatný postup. Dle videa je potřeba jen zmáčknutí a držení Reset tlačítka – a hlasová hláška není nezbytnost. A opravdu, i u mně hlasová hláška nezazněla, jen přestala blikat LED, ale i tak reset asi opravdu proběhl, protože poté jsem v app Roborock připojil!
3) Hned po připojení jsem upgradoval FW, protože ten můj byl poměrně starý 02.12.86 zatímco aktuální je 02.16.78. A poté už vše funguje jak má.
Díky! A snad tohle pomůže ať se někdo netrápí tak jako já několik dní se zprovozněním takové blbosti jako je vysavač!!!
Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián