Robotický vysavač – problém s wifi připojením
Dobrý den,
chtěla bych se Vás zeptat, zda byste mi neporadili z jakého důvodu se vysavač Roborock S5 nemůže spojit s wifi sítí.
Z důvodu nového routeru wifi mi vysavač nefunguje přes aplikaci. Wifi vysavače se mi ukáže, potvrdím a pak dojde k chybě připojení.
Můžete mi poradit, v čem je problém?
Děkuji moc.
Dobrý den,
chápu správně, že po výměně Wi-Fi routeru jste vysavač uvedla do továrního nastavení a nyní se ho snažíte znovu spárovat s aplikací Mi Home?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobry den,
dala jsem pouze reset Wi-Fi. A ano pokouším se znovu sparovat s aplikaci Mi home.
Děkuji.
Dobrý den,
v tom případě doporučím provést obnovení vysavače do továrního nastavení dle tohoto návodu. Následně přidejte vysavač do aplikace Mi Home jako nové zařízení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
vyzkoušela jsem Vámi navrhovaný postup a bohužel se opět nezdařilo.
Napadá Vás ještě jiná možnost?
Děkuji a jsem pozdravem
Michaela Nykrmajerová
Dobrý den,
v tom případě bych doporučil zkusit toto:
- Opatřete si ještě jiný telefon schopný fungovat jako hotspot.
- Zapněte na tomto telefonu Wi-Fi hotspot. Název sítě a heslo zvolte stejné, jako vysílá Váš domácí Wi-Fi router.
- Vypněte Wi-Fi router.
- Pokuste spárovat vysavač s aplikací. Pokud to nepůjde, je nějaký problém ve vysavači jako takovém.
- Pokud to půjde, vypněte Wi-Fi hotspot a zapněte Wi-Fi router.
- Vysavač by se měl připojit k Wi-Fi routeru. Pokud se nepřipojí, pak ho nějakým způsobem blokuje router.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
včera jsem vyzkoušela Vámi navrhovaný postup. Wi-fi vysavače naběhla, ale po chvíli se ukázalo roborock-vacuum-s5-miap6861 – Žádné připojení k internetu.
S pozdravem
Michaela Nykrmajerová
Dobrý den,
ale ta Wi-Fi vysavače není určena k tomu, abyste se k ní připojila. Určitě jsem ve svém postupu nic takového nepsal. Ta je určena jen k jeho nastavení. Logicky nemůže mít přístup k internetu.
Zkuste postupovat dle tohoto video návodu – hned v úvodu názorně ukazují spárování s aplikací Mi Home.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
to sice ano, tomu já rozumím. Ale z jakého důvodu mi ten vysavač, pokud dám přidat zařízení, nenajde, tak jak je ve videu?
Hezký den.
Michaela Nykrmajerová
Dobrý den,
to bohužel netuším. Pokud je obnovený do továrního nastavení, tak by ho aplikace Mi Home měla najít. Pokud nenajde, tak jsou vlastně jen dvě možnosti:
- Je nějaký problém v telefonu, ze kterého provádíte párování. To se dá ověřit tak, že vysavač zkusíte zprovoznit z jiného telefonu. Pokud se to z jiného mobilu povede, je příčina v tom telefonu.
- Je nějaký problém ve vysavači. To poznáte podle toho, že se párování nepovede ani z jiného telefonu. Pak bych zkusil ještě jednou obnovit vysavač do továrního nastavení, a pokud se ani poté nepodaří vysavač zprovoznit, bude to bohužel nejspíš na servis, respektive reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
tak se mi podařilo vysavač spárovat s jiným telefonem, nicméně vysavač je plně nabitý, ale v aplikaci se ukazuje pořád offline. Jakmile ho probudím, naskočí. Neřeší mi to tedy situaci, když ho chci pustit na dálku. Nemůžete mi poradit ještě s tímto problémem?
Děkuji.
Michaela Nykrmajerová
Dobrý den,
čili vysavač se vypíná, respektive přechází do režimu spánku? Pokud se tak děje v okamžiku, kdy neuklízí a je mimo nabíječku, pak je jeho chování naprosto v pořádku. Pokud se tak děje ve chvíli, kdy je na nabíječce, nasvědčuje to na nějaký hardwarový problém. Možná odchází baterie, ale to už jen tipuji. Bez diagnostiky v servisu se bohužel nedá říci přesně, kde je příčina.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zkusila jsem dát vysavač blíže k wi-fi a již funguje.
Děkuji za Váš čas a jsem s pozdravem
Michaela Nykrmajerová
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Řešil sem dnes stajný problém
nakonec jsem vysavač se sítí spojil, ale přišel sem o všchny mapy, proč ta aplikace nemá možnost mít mapy trvale uložené, proč musím nesmyslně jen kvůli výměně routeru, trávit hodiny času s mapováním celýho domu.
Dobrý den, Gustave,
osobně jsem musel na vysavači resetovat nastavení WiFi několikrát a problém se ztrátou mapy jsem zažil také. I pro mě je tento jev záhadou, protože někdy ke smazáni dojde a vysavač pak musí vše znovu mapovat a já musím znovu vyznačovat virtuální stěny. Jindy se ale původní mapa po dokončení prvního vysávání z ničeho nic objevila. Jindy tam zase i po resetu zůstala normálně uložená.
Mám tedy dojem, že mapa místností zůstává uložena jak v aplikaci, tak i ve vysavači, ale správně se zobrazí až po té, co mezi zařízeními dojde k synchronizaci a nějakému potvrzení shody. Jinak si toto chování nedovedu vysvětlit. Xiaomi zde zřejmě nezvolilo to nejvhodnější řešení, i když se na první pohled může zdát jako dobré.
Bohužel ale tento problém nemá řešení a tak holt musíme při resetu zařízení se ztrátou mapy raději počítat.
Hezký den,
Daniel Macho