Robotický vysavac xiaomi x10+

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníRobotický vysavac xiaomi x10+
Svoboda zeptal se před 4 měsíce

Dobry den, mám problém s vysavačem kdyz ho chci pustit tak začne plnit vodu vše jak má a najednou se odpojí od WiFi a vůbec na nic nereaguje. V aplikaci to napíše že je zařízení offline a toť vše. Kdyz vysavač vysunu ze stanice tak je jakoby mrtvé vůbec nic nedělá až ho vrátím do stanice tak se zase zapne připojí na WiFi a vše v pořádku co by mohlo být špatně? Do teďka jsme s ničím neměli problém. Děkuji.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 měsíce

Dobrý den,
doporučil bych následující postup:

  1. Až bude vysavač připojený k Wi-Fi, odpárujte ho z aplikace Mi Home. Tím ho uvedete do továrního nastavení.
  2. Následně vysavač znovu spárujte s aplikací Mi Home.

Pokud bude problém pokračovat, pak je možné, že je nějaká potíž se signálem. Zkuste přemístit Wi-Fi router tak, aby byl blíže k vysavači. Jestliže ani poté potíže neustanou, pak se obávám, že jde o projev nějaké hardwarové závady. V takovém případě doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Petr Miarka odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den, mám robotický vysavač x10+ a zjistil jsem, že vysavač začne s úklidem, vše funguje jak má, ale jakmile mu dojde voda, mopuje dále bez vody a nevrátí se do stanice načerpat novou nebo prostě přestane po nějaké době úklidu dávat vodu. Takže vlastně jezdí zbytečně. Nevíte v čem by mohl být problém? Děkuji za odpověď. PM

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den,
to je zvláštní chování, které dosud nikdo další nehlásil. Osobně bych si tipnul na nějakou závadu čidla hladiny vody, nicméně s jistotou to dokáže říci pouze servis po podrobné diagnostice.
Odpojte stanici i vysavač ze sítě na několik minut a poté je znovu zapojte. Tento jednoduchý krok může vyřešit softwarové chyby. Pokud to nepomůže, zkuste vysavač resetovat do továrního nastavení (v aplikaci Mi Home – odpárování zařízení a nové spárování).
Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, může se jednat o hardwarovou závadu čerpadla nebo senzoru hladiny vody. V takovém případě doporučuji reklamaci.
Dejte mi, prosím, vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Petr Miarka odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den, provedl jsem oba kroky, které jste uvedl a vyzkoušel jsem dva způsoby úklidu. Poprvé jsem spustil vysavání+mopování dohromady, kdy vysavač na ploše 45m2 zajel pouze 1x doplnit vodu(střední dávka vody). Poté jsem pozoroval, že když došla voda, tak 17min jezdí a mopuje bez vody. Dále jsem pak vyzkoušel po nabití vysavače druhý způsob a to samostatné mopování s také se střední dávkou vody. Apo nějaké době se problém opakoval. Jde slyšet čerpadlo, že vrčí a tlačí vodu, ale ta už tam není. Taky bych to viděl na vadné čidlo vody. Myslíte tedy, že mám zanést vysavač na reklamaci? Děkuji. PM

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 měsíce

Dobrý den Petře,
na základě toho, co popisujete – zejména fakt, že čerpadlo běží, ale voda se nedoplní, bych se přikláněl k závadě čidla hladiny vody nebo čerpadla.
Vzhledem k tomu, že jste již vyzkoušel reset, odpárování i opětovné připojení a problém přetrvává, obávám se, že zde už asi nebude moc co dalšího zkoušet.
Doporučuji Vám vysavač reklamovat. Takové chování není normální a může se jednat o výrobní vadu. Pokud je vysavač stále v záruce, neměl by být s reklamací problém.
Dejte mi prosím vědět, jak reklamace dopadla. Rád se dozvím, jak to servis vyřešil.
Přeji hezký den a držím palce, ať je vše brzy vyřešeno!
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 14 =

Bezplatná poradna Xiaomi

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!