Robotický vysavac xiaomi x10+
Dobry den, mám problém s vysavačem kdyz ho chci pustit tak začne plnit vodu vše jak má a najednou se odpojí od WiFi a vůbec na nic nereaguje. V aplikaci to napíše že je zařízení offline a toť vše. Kdyz vysavač vysunu ze stanice tak je jakoby mrtvé vůbec nic nedělá až ho vrátím do stanice tak se zase zapne připojí na WiFi a vše v pořádku co by mohlo být špatně? Do teďka jsme s ničím neměli problém. Děkuji.
Dobrý den,
doporučil bych následující postup:
- Až bude vysavač připojený k Wi-Fi, odpárujte ho z aplikace Mi Home. Tím ho uvedete do továrního nastavení.
- Následně vysavač znovu spárujte s aplikací Mi Home.
Pokud bude problém pokračovat, pak je možné, že je nějaká potíž se signálem. Zkuste přemístit Wi-Fi router tak, aby byl blíže k vysavači. Jestliže ani poté potíže neustanou, pak se obávám, že jde o projev nějaké hardwarové závady. V takovém případě doporučím reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, mám robotický vysavač x10+ a zjistil jsem, že vysavač začne s úklidem, vše funguje jak má, ale jakmile mu dojde voda, mopuje dále bez vody a nevrátí se do stanice načerpat novou nebo prostě přestane po nějaké době úklidu dávat vodu. Takže vlastně jezdí zbytečně. Nevíte v čem by mohl být problém? Děkuji za odpověď. PM
Dobrý den,
to je zvláštní chování, které dosud nikdo další nehlásil. Osobně bych si tipnul na nějakou závadu čidla hladiny vody, nicméně s jistotou to dokáže říci pouze servis po podrobné diagnostice.
Odpojte stanici i vysavač ze sítě na několik minut a poté je znovu zapojte. Tento jednoduchý krok může vyřešit softwarové chyby. Pokud to nepomůže, zkuste vysavač resetovat do továrního nastavení (v aplikaci Mi Home – odpárování zařízení a nové spárování).
Pokud problém přetrvává i po těchto krocích, může se jednat o hardwarovou závadu čerpadla nebo senzoru hladiny vody. V takovém případě doporučuji reklamaci.
Dejte mi, prosím, vědět, jak to dopadlo.
Přeji hezký den!
Karel Kilián
Dobrý den, provedl jsem oba kroky, které jste uvedl a vyzkoušel jsem dva způsoby úklidu. Poprvé jsem spustil vysavání+mopování dohromady, kdy vysavač na ploše 45m2 zajel pouze 1x doplnit vodu(střední dávka vody). Poté jsem pozoroval, že když došla voda, tak 17min jezdí a mopuje bez vody. Dále jsem pak vyzkoušel po nabití vysavače druhý způsob a to samostatné mopování s také se střední dávkou vody. Apo nějaké době se problém opakoval. Jde slyšet čerpadlo, že vrčí a tlačí vodu, ale ta už tam není. Taky bych to viděl na vadné čidlo vody. Myslíte tedy, že mám zanést vysavač na reklamaci? Děkuji. PM
Dobrý den Petře,
na základě toho, co popisujete – zejména fakt, že čerpadlo běží, ale voda se nedoplní, bych se přikláněl k závadě čidla hladiny vody nebo čerpadla.
Vzhledem k tomu, že jste již vyzkoušel reset, odpárování i opětovné připojení a problém přetrvává, obávám se, že zde už asi nebude moc co dalšího zkoušet.
Doporučuji Vám vysavač reklamovat. Takové chování není normální a může se jednat o výrobní vadu. Pokud je vysavač stále v záruce, neměl by být s reklamací problém.
Dejte mi prosím vědět, jak reklamace dopadla. Rád se dozvím, jak to servis vyřešil.
Přeji hezký den a držím palce, ať je vše brzy vyřešeno!
Karel Kilián