Samovolné vypnutí Xiaomi MI A3 po aktualizaci Android 11
Dobrý večer,
po únorové globální (tedy i české) aktualizaci na Android 11 se mi ji 4x stalo, že se telefon vypnul. Bylo to někdy v noci (ráno jsem zaspal, budík nebudil), jindy po dokončení hovoru, kdy byo vše v pořádku a po 15 minutách chci volat a telefon nereaguje. Toto semi stalo, telefon nereagoval na zapínací tlačítko, pomohl až dvojhmat power+snížení hlasitosti na po dobu 1 sekund. Naposledy to bylo 19.3.221, po dokončení hovoru v autě (BT handsfree), se telefon restartoval, ukázal seobrázek nadroidu s nějakým psem a obojkem s nápisem „fastboot“, při tomto nereagoval na žádný stisk tlačítek. Toto trvalo cca 1/2 hodiny, pak se vypnul a opět jsem jej dvojstiskem zapnul (byterie 89%). Tak babo raď, telefn je koupený na firmu a tím pádem již 3měsíce po roční záruce. poradíte něco rozumného? Rád bych podotknul, že kolega má ten samý telefon a již 2x ty samé trable jako mám já.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, pak jedině servis.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji, provedeno už před vaší odpovědí. Uvidíme zda se to bude opakovat. Spíše mi jde o to, jestli je to všeobecný problém Android one na Xiaomi A3, protože přechod z Android 9 na 10 byl problematický, totéž z 10 na 11. Nyní Xiaomi již ani nenabízí Android one, copak je to takový problém? Mě se čistý systém líbí.
Dobrý den,
všeobecný problém to nebyl – zatím jste jediný, kdo něco takového hlásil.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám ten samý problém. Telefon se sám vypne a nejde zapnout. Musím snad minutu držet tlačítko power než se začne zapínat.
Dobrý den,
pokud se to začalo dít po nějaké aktualizaci, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
tak s tím máme problém. poprvé se to stalo 8.4. a dneska opět zase a bylo to také na Mi A3.v noci se telefon vypne a je nutné jej zapnout tlačítkem. Nezvoní ani budíky.
Dobrý den,
pokus se telefon sám od sebe vypíná, bude to velmi pravděpodobně hardwarová závada – patrně odcházející baterka.
V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám úplně stejný problém. Už se mi to stalo 2x během týdne. Večer dám telefon nabít, ráno telefon nereaguje, ani budík nezvoní. Obrazovka černá, i po odpojení z nabíječky svítit dioda nabíjení. Telefon se zapne až na x-tý pokus podržení tlačítka na zapnutí/vypnutí….telefon také Mi A3
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám ten stejný problém na dvou telefonech a12,a50 po aktualizaci na android 11 se to kolikrát vypne a nejde zapnout
Dobrý den,
pokud se to děje po aktualizaci, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián