Scooter Pro 2 – párování již spárované koloběžky
Dobrý den,
v roce 2020 jsem zakoupil 2 koloběžky scooter pro 2 (pro mě a ženu). Oba jsme si nainstalovali aplikaci, zaregistrovali se, spárovali koloběžky, nstavili si je dle potřeby. Vše bez problémů. Nicméně, nyní, po někkolika letech, když jsem chtěl otevřít nastavení koloběžky v telefonu, aplikace mě vyzvala k založení účtu. Můj původní účet již Xiaomi neznalo. Zmizel. Založil jsem si tedy účet na ten samý email, nicméně koloběžku tam samozřejně již registrovanou nemám. Spárot koloběžku nyní nelze, protože aplikace hlásí, že koloběžka je již spárovaná s jiným účtem.
Jak z této situace?
Pomůže vyresetovat koloběžku do továrního nastavení? Bude možné ji nově napárovat?
Velice děkuji za pomoc