Dobrý den, mám telefon Xiaomi Redmi Note 9 přibližně měsíc a od samotného začátku se seká a v posledních pár dnech je to nepřehlédnutelné, systém během jakékoliv činnosti se sekne nebo zamrzne klidně i na několik minut, jedná se i o to, když je telefon v klidu bez jakékoliv činnosti a chci telefon pouze odemknout. Včera se mi stala taková věc, že mi nechtěla vyjet klávesnice v žádné aplikaci tomu určené (messenger, sms, poznámky), musela jsem telefon restartovat.
Může být chyba na mé straně nebo je tu i možnost, že se jedná o vadný kus či něco jiného a jak to řešit? Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Ahoj, podarilo sa ti probém vyrišiť? Mne sa deje to isté, každý deň sa aj 3-4krát zasekne. Nepomohlo ani reset do vyrobnych nastaveni, ani vymazanie uplne vsetkych apps, precistenie pamate…telefon je tým padom nepouzitelny 🙁
Dobrý den,
pokud nepomohlo obnovení do továrního nastavení, pak lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Zdravím,
mám naprosto stejný problém, telefon zamrzá někdy i několikrát denně, i po opakovaném vrácení do továrního nastavení. Nemám v telefonu ani SIM kartu ani paměťovou kartu. U svého prodejce jsem zkoušela reklamovat 3x, 2x se jim vada neprojevila a na jejich diagnostických testech nenašli žádnou chybu, potřetí mi vyměnili celou základní desku, ale problém opět přetrvává.
Mám i videa jak vypadá telefon, když zamrzne a co se děje po odmrznutí. Ve většině případů se začne znovu načítat MIUI, někdy se zobrazí jen zamykací obrazovka a vyskočí hláška ,,Aplikace MIUI Launcher nereaguje.“ MIUI jsem aktualizovala zrovna včera a i dnes telefon zamrznul.
Při reklamaci mi ještě poradili, že problém by mohl být v některém z kódů aplikací třetích stran a mám seznam těch, které jsem měla stažené, když telefon zamrznul, takže mám v plánu postupně jednu po druhé odinstalovat a zjišťovat zda bude problém přetrvávat. To je asi moje poslední naděje.
Moc bych ocenila radu, co ještě mohu zkusit nebo co sledovat.
Dobrý den,
pokud telefon zamrzá i po obnovení do továrního nastavení, pak je očividně problém někde v zařízení. Jiná cesta než reklamace není.
Osobně mám spíš nepříjemný pocit z Vašeho dodavatele – dvakrát reklamaci neuznal a pak vyměnil desku? To nevypadá úplně seriózně! Pak je otázkou, zda je deska opravdu vyměněná…
Ano, teoreticky to může dělat nějaká aplikace. Ale to je snadné odhalit: obnovte telefon do továrního nastavení. Po spuštění ho neobnovujte ze zálohy. Bude se pak sekat také? Pokud ano, tak to aplikací není.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Jak koukám tak nejsem sama komu se seká 😏 že jsem přecházela z note sedmičky ta byla bomba
Dobrý den,
Redmi Note 9 jsem recenzoval a nesekal se. Je ale pravda, že v té době na něm ještě bylo MIUI 11.
V tomto případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Mám takový dotaz je normální že když chci odejít ze hry tak se telefon zasekává a pak je v pořádku mám Xiaomi redmi note 9 s MIUI 12.0.5.0 nebo je to nějaká chyba.
Dobrý den,
těžko říci, nicméně obecně uživatelé podobný problém v poslední době nehlásili. Můžete zkusit obnovit telefon do továrního nastavení – zejména po tak velké aktualizaci, jako byl update na MIUI 12, to lze jedině doporučit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, tovární nastavení jsem už vyzkoušel,ale problém je furt stejný.Jinak telefon funguje úplně normálně. Se