Spárování náramku s telefonem
Dobrý den,
Měnil jsem telefon, který jsem měl spárovaný se Smart band 8. Aplikaci v původním telefonu jsem odinstaloval, ale když jsem si do nového telefonu nainstaloval aplikaci, tak ta mi hodinky nenašla, i když jsem to zkoušel, jak přes vyhledání, tak přidání zařízení.. bluetooth bylo zapnuté.
Jak prosím náramek vyhledat? Nemůže být někde na pozadí ještě spárovaný se starým telefonem? Pokud ano, jak to prosím odpojit či restartovat spárování, abych ho mohl napojit na nový telefon?
Děkuji za pomoc.
Dobrý den,
pokud jste pouze odinstaloval aplikaci Mi Fitness, aniž byste odpároval náramek, pak si náramek stále „myslí“, že je spárovaný s tou aplikací ve starém telefonu a čeká na možnost synchronizace. V tomto stavu není možné párovat ho s jiným telefonem, protože to by si ho mohl spárovat kdokoli, kdo s Vámi sdílí prostor.
Naštěstí je tu řešení v podobě možnosti obnovení náramku do továrního nastavení. Otevřete si seznam aplikací a v něm vyhledejte Nastavení. Pokračujte do sekce Systém a zde zvolte Resetovat. Náramek se uvede do stavu, jako byste ho právě vytáhl z krabičky a bude možné ho spárovat s telefonem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den a pohodové vánoční svátky!
Karel Kilián