Spárování REDMI NOTE 10 s HUAWEI WATCH
Dobrý den, mám REDMI NOTE 10 spárovaný s HUAWEI WATCH GT 2 a mám problém,že hodinky neoznamují příchozí hovory a SMS, stále se odpojují. Aby fungovalo oznámení musím každý den jít do aplikace a odpojit a znovu připojit oznámení, ale i pak není jisté, že hodinky budou oznamovat. Rady z podpory Huawei mi nepomohly a doporučili se obrátit na podporu Xiaomi. Mám v telefonu něco špatně nastaveno?
Děkuji moc za rady M.
Dobrý den,
zkuste aplikaci k hodinkám nastavit dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: co udělat, aby systém neukončoval aplikace? Pak ještě vše nastavte dle našeho návodu MIUI 12 – tipy a triky: jak nastavit notifikace na hodinky nebo náramek?
Myslím, že pak by vše mělo fungovat bez problémů.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za rady, ale nepodařilo se.
Při podržení prstu na zmenšeném náhledu aplikace se mi nezobrazí čtyři kruhová tlačítka , ale otevře se
PODROBNOSTI O APLIKACI.
Je toto návod na XIAOMI REDMI NOTE 10?
Děkuji M.
Dobrý den,
ano, na některých telefonech, mezi které patří i Redmi Note 10, bohužel není k dispozici nabídka, která se zobrazuje v seznamu posledních spuštěných aplikací po dlouhém podržení dlaždice aplikace.
Naštěstí lze to tlačítko se zámkem alternovat takto:
- Spusťte aplikaci Optimalizace.
- Na úvodní stránce jděte do nastavení – klepněte na tlačítko s ozubeným kolem v pravém horním rohu.
- Pokračujte do sekce Zvýšit rychlost.
- Otevřete Uzamknout aplikace.
- Aktivujte přepínač u aplikace, kterou chcete zamknout v paměti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne, Mám teď nový Xiaomi Redmi Note 12S. Chtěl bych je spárovat s hodinkami Huawei Watch GT 3 Pro-D07, model ODN-B19, koupené letos na jaře. Z Google play zmizela apka Huawei zdraví a Redmi se odmítá připojit na stránky Huawei store. Prosím o radu. Děkuji za odpověď. Ruda Zima
Dobrý den,
bohužel, toto je problém na straně firmy Huawei. Telefon Xiaomi za to žádným způsobem nemůže. Kvůli restrikcím nejsou aplikace Huawei dostupné v Obchodě Play. Je tedy nutné stahovat je z jiných zdrojů. Doporučuji postupovat dle tohoto návodu přímo od výrobce hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Rada Vám pomôžem situáciu riešiť. Pre správne fungovanie hodiniek s telefónom inej značky je potrebné mať stiahnutú aplikáciu HMS Core a Zdravie z AppGallery. Chcela by som Vás upozorniť na nutnosť synchronizovať data, aby ste reinštalizáciou o ne neprišiel. Synchronizáciu dát si môžete povoliť nasledujúcimi krokmi: Zdravie > Ja > Nastavenie > Automaticky synchronizovať / synchronizovať manuálne alebo ručná synchronizácia Poprosím Vás vyskúšať nasledujúci postup: – odpárovať hodinky: na hodinkách otvorte nastavenia > system a aktualizácie > odpárovať – vymažte všetky Huawei aplikácie z Vášho telefónu (AppGallery, Zdravie, HMS Core) – reštartujte telefón – stiahnite si AppGallery: https://consumer.huawei.com/cz/mobileservices/appgallery/ – nasledne si stiahnite aplikáciu HMS Core z AppGallery – na záver si stiahnite aplikáciu Zdravie z AppGallery Akonáhle z AppGallery obe aplikácie inštalujete, hodinky opäť s telefónom spárujte. Vyskúšajte, či Vám fungujú upozornenia. Rovnako si môžete skontrolovať, či telefón môže prijímať oznámenia v správach v oznamovacom paneli nasledovne: Postup je v prípade telefónov Huawei, takže pri inej značke sa môže mierne líšiť. Nastavenia -> Oznámenia -> vyberte aplikáciu Huawei Zdravie -> zapnite možnosť Povoliť oznámenie -> povoľte v Oznámeniach o nových správach: Povoliť oznámenie, Nápisy a Oznámenie zamknutej obrazovky Budem rada ak mi poskytnete spätnú väzbu o tom, ako Vaša situácia prebieha. Prajem pekný zvyšok dňa.
Dobrý den,
moc děkuji za reakci a sdílení zkušeností. Snad se tazatelka ozve a popíše nám, zda se povedlo hodinky zprovoznit.
Přeji hezký den.
Karel Kilián