Špatná synchronizace T-Rex hodinky navigace
od ledna vlastním hodinky Amazfit T Rex. Do 8. května fungovaly bez problémů, synchronizace s iPhonem také bez problému. z ničeho nic se mi na hodinkách objevil QR kod a od té doby nejde synchronizace a GPS už vůbec nefunguje. Hodinky jsem odpároval, vrátil do továrního nastavení a aplikaci Amazfit odinstaloval a vše udělal jako při 1. spuštění hodinek v lednu a stále nefungují tak jak by měly. Mohl bych se zeptat co s tím? Reklamovat? Nebo počkat na aktualizaci aplikace?
Dobrý den,
pokud jste zkoušel už i obnovení do továrního nastavení, viděl bych to na reklamaci. Nikdo další podobný problém nehlásí, takže to asi nebude chyba v softwaru, ale problém toho konkrétního kusu.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, dnes jsem spárovala hodinky T Rex s telefonem, ale v aplikaci mi to hází jen aktualizace, hodinky nereagují.
Dobrý den,
asi přesně nechápu situaci. Povedlo se tedy propojit aplikaci Amazfit v telefonu s hodinkami a nyní to při spuštění té aplikace zobrazuje, že jsou dostupné, nebo probíhá aktualizace firmwaru hodinek?
Karel Kilián
Dobrý den. Dnes jsem si zakoupil Xiaomi Amazfit T-Rex Rock Black. Hodinky jsem sparoval, a nejde mi instalace firmwarum. Hodinky se pokaždé restartuje a píše mi to, ze se nepovedlo. Děkuji Michal.
Dobrý den,
zkuste hodinky odpárovat a spárovat s jiným telefonem. Pak proveďte aktualizaci firmwaru. Pokud to nepůjde, pak to patrně bude na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
zkusil bych:
- odpárovat hodinky od toho telefonu
- spárovat je s jiným telefonem
- zkusit provést aktualizaci
- pokud se povede, tak zase odpárovat
- a spárovat s původním telefonem.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, u amazfit t-rex jsme měli stejný problém, s aktualizací GPS, od novoty GPS vůbec nefungovala. Ani při spárování s jiným telefonem hodinky jsou na reklamaci.
Dobrý den,
ano, pokud hodinky nepřijímají signál GPS a nejsou schopné nalézt svou polohu, pak je to rozhodně důvod k reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián