Strata signálu xiaomi redmi3s
Dobrý deň.
Viem že sa to už zrejme riešilo na viacerých miestach, ale skúsim aj tu. Na mojom redmi 3s zaznamenávam výpadok signalu aj keď viem že signal na danom mieste je. Stáva ssa to hlavne vtedy, keď je nastavena preferencia 4 g siete ak prepnem telefón na sieť 2g tak problém nie je môže mi to prosím vás niekto vysvetliť, prípadne pomôcť? Telefón je plne funkčný a ak by Xiaomi spravilo 5 palcový telefón tak kupujem hneď, ale tieto veľké obrazovky mi proste nevyhovujú. Ešte k tomu problému dá sa čiastočne eliminovať aj letovými modom, on/off.
Dakijem
Dobrý den,
těžko říci, ale co bych postupně doporučil zkusit:
- Nechat si vyměnit SIM kartu u operátora.
- Provést obnovení do továrního nastavení, aby se vyloučila softwarová závada.
- Dát telefon do servisu, ať prověří, zda tam není nějaký uvolněný spoj nebo anténa.
Karel Kilián
Dobry deň.
Ďakujem za odpoved. Vyskúšam vymenit sim kartu aj keď sa mi to noc nezda, nakoľko 2g keď je v tel.predvolena permanentne 2g sieť ide tel v poriadku. Môj názor je že telefón sa v určitých podmienkach nevie pripojiť na 4g sieť. Vysielač 4g má menší dosahdo telefón musí častejšie hľadať silnejší signál. Pri 2g toto nie je potrebné. Tento problém registrujem od Mi10 predtým to bolo v poriadku. Reštart do výrobných nastavení beriem ako poslednú možnosť.
Ďakujem
Dobrý den,
no, v podstatě nic dalšího, co by se dalo vyzkoušet, asi nemáme. Výměnou SIM zjistíte, zda je/není problém v SIM. Obnovením do továru potvrdíte/vyloučíte, že jde o systémový/softwarový problém. No a v servisu by měli vyloučit/potvrdit hardwarový problém.
Karel Kilián
Na telefóne sa nedajú posielať ani MMS ( obrázok ) nemôže to mať súvislosť? Sms fungujú normálne. MMS mi zobrazí, ale pri odoslaní vypisuje “ nemožno odoslať správu hned. Existuje príliš mnoho neodoslanych MMS sprav“ popritom MMS som davno neposielal. Ako vravím objavilo sa to pri MiUi 10.
Dobrý den,
no, tohle hlášení jsem tedy v životě neviděl. Buď je něco hodně špatně s tím telefonem, nebo u operátora. Ale skutečně nemám nic víc, co bych mohl poradit, než výše uvedené body.
Karel Kilián
Práve dnes riešim s Telekom operátorom ten istý problém s MMS na Xiaomi Mi Note 2. To isté chybové hlásenie pri odoslaní MMS ako u kolegu. Nepomohla ani oprava v nastavení prístupových bodov… Myslím, že sa chyba objavila tiež po aktualizácii…
Dobrý den,
ano, poslední dobou se nám tu objevuje hodně uživatelů, převážně ze Slovenska, kterým přestaly MMS fungovat.
Mohu se zeptat, u jakého jste operátora?
Karel Kilián
Mám Telekom, ale po prehodení SIMky do iného telefónu (Samsung) pod tým istým operátorom všetko veselo funguje…
Tak počkám a dúfam, že je to v aktualizácii.
A prosím informujte ma, ak by bol v tejto veci nejaký posun.
Ďakujem
Zdravím vás operátor je Telekom. Skúsim vybrať Sim kartu a poslať MMS z druhého telefonu. Budem vás informovať.
Dobrý den,
zkusím zjistit, u jakých operátorů měli problémy ti ostatní uživatelé. Ale mám dojem, že to bylo většinou u Orange.
Nicméně u Vás obou je to tedy Telekom. Budu pátrat dál.
Karel Kilián
Tak chyba je v Xiaomi appke Správy…Cez Google Správy MMSky fungujú…
Nás to mohlo napadnúť aj skôr… 🙂
Ale Karel aj tak vďaka za snahu…
Matej
Dobrý den,
že by to tedy bylo ve výchozí aplikaci pro SMS od Xiaomi? Může to ještě někdo vyzkoušet?
Karel Kilián
Zdravím vás trošku som nepochopil že cez Google MMS funguju. Môžete mi dať návod? Prípadne ako nastaviť SMS keď som zbežne pozeral tak nastavenia vyzerajú byť v poriadku.
Dobrý den,
také si myslím, že v aplikaci Googlu tato nastavení nejsou.
Karel Kilián
Dobrý deň tak som zmenil operátora momentálne 4 ja a problém pretrváva. Ked je telefón nastavený na 2g sieť tak všetko funguje. Keď prepnem na 4 g tak sa neprihlási vôbec. Chvíľu to šlo keď som vytvoril hot spot. Je nejaká možnosť vymazať nastavenie pripojenia ? Vďaka
Dobrý den,
tak v tom případě bych doporučil:
- Zkusit, zda SIM funguje v jiném telefonu.
- Pokud ano, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
- Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián