Synchronizace dat

Jana Kostialová zeptal se před 4 roky

Dobrý den, 
chtěla bych se zeptat, čím může být to, že se mi data z posledních 3 dnů nesynchronizovala. Ani kroky, ani spánek. Hodinky jsou nabité, zkoušela jsem vícekrát synchronizovat, restartovat hodinky, vymazat cache u aplikace a nic. Dnešní kroky mi to zobrazuje správně, předešlé dny jsem měla přes 12 tisíc kroků podle hodinek a v telefonu mi to ukazuje tak 300, a doba spánku 0:00 hod.

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zkuste vypnout a zapnout Bluetooth na telefonu a poté znovu provést synchronizaci dat. Většinou to zabere.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Jana odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
Bohužel to nezabírá. Nemáte náhodou nějaký jiný tip?
Děkuji.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
no, obávám se, že mnoho dalších možností není. V podstatě další možnost je zkusit uvést náramek do továrního nastavení, čímž ale přijdete o naměřená a dosud neuložená data. Pak je šance, že bude zase spolupracovat s aplikací, a pokud ne, bude jasné, že je zralý na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Lenka odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
mám dotaz ohledně synchronizace „spánku“ na Mi Band 6. Když provedu synchronizaci tak u této funkce je vždy synchronizace o hodinu méně než je reálný čas. Problém s časem je pouze u spánku ostatní funkce jsou v reálném čase.
Neví někdo zda je to účel nebo chyba ?
Děkuji za odpověď.
Pěkný den,
Lenka.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 4 roky

Dobrý den,
zatím nikdo takový problém nehlásil. Sám jsem tento náramek nyní testoval a čas spánku se mi ukazoval korektně.
Zkuste:

  1. Odpárovat náramek.
  2. Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
  3. Uvést náramek do továrního nastavení.
  4. Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
  5. Spárovat náramek s aplikací.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

3 + 0 =

Sledujte nás na Telegramu

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!