Synchronizace dat
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, čím může být to, že se mi data z posledních 3 dnů nesynchronizovala. Ani kroky, ani spánek. Hodinky jsou nabité, zkoušela jsem vícekrát synchronizovat, restartovat hodinky, vymazat cache u aplikace a nic. Dnešní kroky mi to zobrazuje správně, předešlé dny jsem měla přes 12 tisíc kroků podle hodinek a v telefonu mi to ukazuje tak 300, a doba spánku 0:00 hod.
Dobrý den,
zkuste vypnout a zapnout Bluetooth na telefonu a poté znovu provést synchronizaci dat. Většinou to zabere.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
no, obávám se, že mnoho dalších možností není. V podstatě další možnost je zkusit uvést náramek do továrního nastavení, čímž ale přijdete o naměřená a dosud neuložená data. Pak je šance, že bude zase spolupracovat s aplikací, a pokud ne, bude jasné, že je zralý na reklamaci.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám dotaz ohledně synchronizace „spánku“ na Mi Band 6. Když provedu synchronizaci tak u této funkce je vždy synchronizace o hodinu méně než je reálný čas. Problém s časem je pouze u spánku ostatní funkce jsou v reálném čase.
Neví někdo zda je to účel nebo chyba ?
Děkuji za odpověď.
Pěkný den,
Lenka.
Dobrý den,
zatím nikdo takový problém nehlásil. Sám jsem tento náramek nyní testoval a čas spánku se mi ukazoval korektně.
Zkuste:
- Odpárovat náramek.
- Odinstalovat aplikaci Mi Fit.
- Uvést náramek do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat náramek s aplikací.
Přeji hezký den.
Karel Kilián