Synchronizace google účtů
Zdravím vás,
mám Xiaomi Poco X3 NFC, systém MIUI 12, vše je aktualizované.
Před dvěma dny mi přestala fungovat synchronizace google účtů. Až na výchozí účet všechny ostatní zmizely z gmailu, kalendáře ale stále jsou v nastavení, kde je u nich napsáno: chyba synchronizace. Nelze mi přidat nový google účet, ani v nastavení, ani v gmailu. Většina aplikací po zapnutí vyžaduje přihlášení ke google účtu,a le když zadám přihlašovací heslo, tak se nic nestane a žádost se opakuje. Nevíte někdo co s tím? bojím se odebrat současné google učty, protože nový mi nelze nyní přidat.
Jediné co si vzpomínám, že se před dvěma dny stalo je, že se mobil kompletně vybil. Ale nevím jestli to má souvislost….
Předem děkuji za nápady jak postupovat.
Dobrý den,
to je hodně podivné a dosud nikdo další nic takového nehlásil. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám stejný problém. Zjistil jsem, že po přihlášení Google účet vidí, že je přihlášení v mobilu, ale mobil nevidí přihlášení Google účet. Tento problém mám i z Xiaomi účtu.
Jak dopadla obnova zařízení do továrního nastavení, pomohlo to? Děkuji za odpověď.
Michal Nováček
Dobrý den, Michale,
jak dopadl reset do továrního nastavení v Janově případě bohužel nevím, ale protože Google s účty občas dělá divy, nedivil bych, kdyby byl problém způsoben nějakou machinací s protokolem pro synchronizaci.
Nicméně, abych vám poradil. Zkuste v Nastavení > Účty odstranit všechny Google účty. Po té se přihlaste ke Google účtu ideálně z počítače, klikněte na svou ikonku vpravo nahoře a vyberte Spravovat účet Google. Vlevo vyberte Zabezpečení > Vaše zařízení a odtud svůj telefon smažte. Pokud by zde bylo více zařízení, která nepoužíváte nebo jste zde viděl svůj telefon vícekrát, smažte všechna nepotřebná zařízení. Poté se zkuste na telefonu znovu přihlásit.
Pokud by tato cesta nepomohla, přikláněl bych se k řešení, které navrhoval již kolega Karel, a to zálohování dat a následně reset do továrního nastavení. Víc již asi vymyslet nedokáži.
Držím palce a přeji hezký den,
Daniel