Synchronizace Zepp (Amazfit) se Stravou
Dobrý den,
mám hodinky GTR, Zepp synchronizován se Stravou. Zepp ukazuje kotektni data, po nahrání do Stravy posledních cca 14 dní dochází k nesmyslným časům ve Stravě (rychlost běhu třeba 1s/km). Zkoušel jsem odpárovat Stravu a znovu připojit a nic. Co s tím? Nerad bych přišel o data, dají se v Zepp nějak zálohovat?
Děkuji předem za rady!
Dobrý den,
data se bohužel zálohovat nedají. Je to uzavřený systém.
doporučil bych nahlásit tento problém na podporu Amazfitu přes oficiální stránky. Předpokládám, že by to měli opravit aktualizací aplikace a/nebo firmwaru hodinek.
V tuto chvíli patrně není nic, jak byste sám mohl tuto chybu vyřešit. Takřka jistě jde o softwarový problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den chci aplikací ZEPP spárovat se STRAVA, v profilu v části Více by měla být kolonka přidat účty, ale není tam. Nevíte jak je spárovat?
Děkuji předem za rady
Dobrý den,
mělo by to být v aplikaci Zepp:
- Profil.
- Přidat účty.
- Strava.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
v tom případě máte patrně nějakou starou verzi aplikace Zepp. Zkuste se podívat do Profil-Nastavení-O aplikace. Verze aplikace by měla být 6.6.0.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Už jsem si nainstaloval verzi 6.6.0, ale stále tam nic není.
Děkuji za váš čas Marek Petřek
Dobrý den,
v tom případě zkuste odpárovat hodinky, aplikaci odinstalujte a znovu ji nainstalujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Můžu se zeptat když ZEPP odinstaluji a nainstalují všechna nastavení zůstanou?
Děkuji za váš čas Marek Petřek
Dobrý den,
nastavení bohužel ne. Po uvedení hodinek do továrního nastavení, ke kterému dojde po jejich odpárování, se hodinky komplet vymažou.
Každopádně pokud máte aktivní synchronizaci, pak určitě zůstanou zachována veškerá naměřená data (cvičení, kroky, tep, …) a zadané parametry, jako je výška, váha, cíle, …
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý deň. Chcem sa spýtať,keď zosynchronizujem údaje z hodín do apky Zepp a následne do Stravy,nemám možnosť úpravy \“Adjust Elevation\“. Neviete mi prosím Vás poradiť prečo? Ďakujem ( všetko aktualizované)
Dobrý den,
v oficiální nápovědě na webu Strava.com píšou: „Nevidím možnost opravit svou nadmořskou výšku.
To znamená, že vaše aktivita již byla opravena křížovým odkazem na vaše data GPS s databází nadmořské výšky. Pamatujte také, že korekce nadmořské výšky je dostupná pouze na webové verzi Strava.“
Přeji hezký den.
Karel Kilián
dobry den chci se zeptat mám aplikaci ZEPP hodinky GTR 2e již nejakou dobu tam mám veškeré údaje o jízdě na kole, plavání atd. Zepp jsem sparoval s aplikaci strava dle navodu, ale chci do stravy veškeré své dosavadní údaje o jízdě, plavání atd… Je to možné? Nebo se začnou ukládat teprve až nové aktivity od tohoto dne kdy jsem si stravu založil ? V Zepp mám totiž veškeré aktivity a do stravy se mi nepřenesla ani jedna. Děkuji
Dobrý den,
bohužel do Stravy se přenášejí všechny aktivity, které proběhnou až po spárování. Aktivity prováděné předtím nelze do Stravy zpětně přenést.
Přeji hezký den.
Karel Kilián