Systémové chyby pro aplikace témata a kalendář
Dobrý den,
prosím o radu s hlášením systémových chyb pro aplikaci témata a kalendář u Redmi 4X. V oboou případech vyběhne okénko „Aplikace témata/kalendář bohužel přestala pracovat“.
Aplikace témata mi nefunguje už tak rok a neustále se mi na ploše zobrazuje hlášení. Není možné ji aktualizovat. Podrobnosti k hlášené chybě viz obrázek níže.
Aplikace kalendář mi přestala fungovat před pár dny. Dočetla jsem se zde, že bych mohla zkusit vymazat data, ale to udělat nechci/nemohu, jelikož tam mám uložené důležité schůzky a nemám kalendář sychronizovaný. Podrobnosti k hlášené chybě viz obrázky níže.
Předem děkuji za rady.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis.
Karel Kilián
Dobrý den pane Kiliáne,
mnohokrát děkuji za Vaši odpověď. Toto mne také napadlo, ale nepřišla jsem na to, jak zálohovat/získat data či schůzky z kalendáře. Dokázal by jste mi s tímto poradit prosím?
Předem děkuji.
Angela
Dobrý den,
záleží na tom, zda máte kalendář synchronizovaný s Kalendářem Google. Zkuste se podívat na http://calendar.google.com/ – pokud tam uvidíte své schůzky, pak máte zálohu v cloudu Google a obnoví se Vám při přihlášení tímto účtem.
Karel Kilián
@Smolda
Dobrý den,
to bych nedoporučoval. Pokud tazatelka nemá Kalendář synchronizovaný s Googlem, může tímto přijít o všechny položky kalendáře.
Karel Kilián
Dobrý den,
teď tu v jiném vlákně někdo psal, že pomůže v Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Kalendář možnost Odinstalovat aktualizace. Zkuste – to by mohlo zabrat.
Karel Kilián
Dobrý den,
zjistila jsem, že Kalendář naštěstí mám synchronizovaný s Googlem, takže zkusím uvést telefon do továrního nastavení.
Poslední možnost (Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-Kalendář možnost Odinstalovat aktualizace), se mi nepovedlo aplikovat a dohledat.
Děkuji Vám za rady.
Hezký den,
Angela
Dobrý den,
tak to by pak mělo proběhnout v pohodě. Dejte, prosím, vědět, zda se vše povedlo.
Karel Kilián