T rex pro, problém s GPS
Dobrý den,
Nevím jestli dělám něco špatně, ale při žádné aktivitě mi nejde gps. Kde by mohl být problém?
Dobrý den,
jak poznáte, že nejde? Jdete ven, zapnete na hodinkách aktivitu a mělo by se zobrazit, že hodinky hledají GPS. Toto proběhne? Po nalezení dostatečného počtu satelitů umožní spustit měření. Zkuste to, prosím, nějak blíže specifikovat.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
Když si nastavím aktivitu, GPS se sice začne vyhledávat, ale po 5 minutách hodinky GPS neustále vyhledávají a nechce ji nalézt. Nevím zda na hodinkách či telefonu musím něco nastavit, nebo zda je problém přímo v hodinkách.
Dobrý den,
ne, nemusíte nic nastavovat. Pokud hodinky nenajdou GPS do cca 15 sekund, tak je něco špatně s přijímačem a doporučil bych:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pak znovu zkusit, zda najdou GPS, a pokud ne, tak určitě hodinky reklamujte.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
mám hodinky T-Rex cca 1 rok , cca vždy fungují 2 měsíce bez problémů pokud je mám jen jako hodinky( běžné nošení ).Jakmile začnu s hodinkami sportovat konkrétně běhat tak nastává problém zejmena po ukončení aktivity.Trasu v hodinkách uložím následně se data špatně synchronizují s tel. .Trasa v hodinkách nejde zobrazit – sekají se , navíc jsou data nesmyslná.(v hodinkách uloženy pouze 2 činnosti ) . Následně se hodinky z neznámého důvodu rozparuji a na hodinkách se zobrazí QR kód.Hodinky není možné spárovat ( zkoušeno se 2 tel. Xiaomi Redmi Note 8Pro a Xiaomi Redmi 9 ) hodinky v továrním nastaveni. Druhý den se spárování najednou podaří hodinky spárovat , spárování vydrží pouze 4 hodiny bez jakéhokoliv sportu na hodinkách opět QR kód a nejdou spárovat.Tato situace se opakuje každé 3 mesice a servis stále hodinky vrací , že vše funguje jelikož je vyresetuje nějakým záhadným způsobem.
Co s tím mám dělat poradíte mi ? Hodinky mám na sportování a celkem jsem na ně zanevřel , servis mi je nechce vyměnit za nový kus .
Děkuji
Dobrý den,
zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud se situace nezlepší, pak je asi jedinou cestou reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
těžko říci. Zkuste hodinky odpárovat od aplikace a znovu je s ní spárovat. Pokud problém přetrvá i po obnovení hodinek do továrního nastavení, lze s celkem vysokou mírou jistoty předpokládat, že jde o hardwarový problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den. V poslední době se mi stává, že kouknu na hodinky a je tam jiný čas jako na telefoně (rozdíl cca 15 minut). Musím zapnout aplikaci. Dnes při prvním spuštěni se nic nestalo a až napodruhé došlo k synchronizaci a posunutí času. Nevím, ale před tím sem to nějak nezaregistroval.
Děkuji Marian
Dobrý den,
bohužel to vypadá na hardwarový problém na straně hodinek. Zkuste:
- Odpárovat hodinky.
- Odinstalovat aplikaci Amazfit/Zepp.
- Uvést hodinky do továrního nastavení.
- Znovu nainstalovat aplikaci Amazfit/Zepp a povolit všechna oprávnění, která bude požadovat.
- Spárovat hodinky s aplikací.
Pokud se bude čas na hodinkách nadále rozcházet, pak se téměř jistě jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
omlouvám se za zmatení – měl jsem na mysli hodinky. Pokud se čas bude rozcházet i po provedení obnovení do továrního nastavení, pak je téměř jednoznačně problém na straně hodinek.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den,
nehledejte hodinky přes Bluetooth. Po obnovení do továrního nastavení je párujte pouze z aplikace Zepp. Pokud je nenajde, zkuste to provést z jiného telefonu. Pokud ani na jiném telefonu aplikace Zepp hodinky nenajde, pak jsou patrně nějakým způsobem porouchané (možná nefunguje Bluetooth, bezdrátový modul, ….). V takovém případě bude řešením servis, nebo (jsou-li ještě v záruce) reklamace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián