Váha Amazfit Smart Scale
Dobrý den,
aplikace Zepp ve spojení s váhou Amazfit mi již několik měsíců hlásí při vážení chybu „vybraný rodinný příslušník nepatří k běžnému účtu. Zkontrolujte prosím a zkuste znovu.“. Vážím se každý den, váha funguje a zobrazuje všechny zvolené údaje. Přes noc jsem: nechal váhu bez baterií, odinstalovanou aplikaci, smazaný účet, a pořád to samé.
Poradíte mi, prosím?
Děkuji mnohokrát, David Kučera.
Dobrý den,
zdá se, že problém s chybovou hláškou v aplikaci Zepp při používání váhy Amazfit může být způsoben synchronizací mezi aplikací a účtem nebo nesprávným přiřazením profilu. Postupně projdeme několik možných řešení, která by Vám mohla pomoci tento problém vyřešit.
- I když jste účet smazal a vytvořil znovu, někdy může být užitečné se jen odhlásit z účtu, uzavřít aplikaci, a pak se znovu přihlásit. Toto jednoduché opatření může obnovit správné přiřazení dat a odstranit chybu.
- V aplikaci Zepp přejděte do nastavení účtu a ujistěte se, že je Váš profil správně nastaven jako hlavní uživatel nebo majitel váhy. Zkontrolujte, zda je váha skutečně přiřazena k hlavnímu účtu a nikoliv k profilu rodinného příslušníka. Tato chyba se totiž někdy objeví, když aplikace automaticky identifikuje, že je profil přiřazen k jinému než hlavnímu účtu.
- Ujistěte se, že máte jak nejnovější verzi aplikace Zepp, tak i aktualizovaný firmware váhy. Někdy chyby související se synchronizací řeší právě aktualizace. Zkontrolujte dostupnost aktualizace přímo v aplikaci Zepp v sekci Zařízení – Váha – Aktualizace firmwaru.
Pokud by žádné z výše uvedených řešení nepomohlo, doporučuji obrátit se na prodejce nebo přímo na podporu Zepp nebo Amazfit. Můžete jim podrobně popsat problém a uvést, že se Vám zobrazuje konkrétní chybová hláška. Poskytnou Vám technickou podporu nebo mohou zjistit, zda se nejedná o známou chybu aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den Davide,
jsem rád, že se problém vyřešil hned prvním postupem! Pokud byste měl v budoucnu další dotazy ohledně váhy Amazfit Smart Scale, aplikace Zepp nebo jiných produktů, neváhejte se na mě obrátit.
Přeji Vám příjemné používání váhy a hezký den!
S pozdravem,
Karel Kilián
Dobrý den, pane Kiliáne,
včera byl tímto problém vyřešen, ale dnes se znovu objevil. Vyzkoušel jsem Vámi uvedené rady, ale nic znovu nepomohlo. Jen pro info…
S pozdravem David Kučera.
Dobrý den,
v tom případě bych doporučil:
- Odpárovat váhu od aplikace Zepp.
- Odinstalovat aplikaci Zepp.
- Znovu nainstalovat aplikaci Zepp.
- Znovu spárovat váhu s aplikací.
Pokud ani toto nepomůže, pak bych doporučil kontaktování uživatelské podpory, které lze realizovat přes aplikaci Zepp.
Přeji hezký den.
Karel Kilián