Váha Amazfit Smart Scale

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: OstatníVáha Amazfit Smart Scale
David Kučera. zeptal se před 5 měsíců

Dobrý den,
aplikace Zepp ve spojení s váhou Amazfit mi již několik měsíců hlásí při vážení chybu „vybraný rodinný příslušník nepatří k běžnému účtu. Zkontrolujte prosím a zkuste znovu.“. Vážím se každý den, váha funguje a zobrazuje všechny zvolené údaje. Přes noc jsem: nechal váhu bez baterií, odinstalovanou aplikaci, smazaný účet, a pořád to samé. 
Poradíte mi, prosím?
Děkuji mnohokrát, David Kučera. 

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
zdá se, že problém s chybovou hláškou v aplikaci Zepp při používání váhy Amazfit může být způsoben synchronizací mezi aplikací a účtem nebo nesprávným přiřazením profilu. Postupně projdeme několik možných řešení, která by Vám mohla pomoci tento problém vyřešit.

  • I když jste účet smazal a vytvořil znovu, někdy může být užitečné se jen odhlásit z účtu, uzavřít aplikaci, a pak se znovu přihlásit. Toto jednoduché opatření může obnovit správné přiřazení dat a odstranit chybu.
  • V aplikaci Zepp přejděte do nastavení účtu a ujistěte se, že je Váš profil správně nastaven jako hlavní uživatel nebo majitel váhy. Zkontrolujte, zda je váha skutečně přiřazena k hlavnímu účtu a nikoliv k profilu rodinného příslušníka. Tato chyba se totiž někdy objeví, když aplikace automaticky identifikuje, že je profil přiřazen k jinému než hlavnímu účtu.
  • Ujistěte se, že máte jak nejnovější verzi aplikace Zepp, tak i aktualizovaný firmware váhy. Někdy chyby související se synchronizací řeší právě aktualizace. Zkontrolujte dostupnost aktualizace přímo v aplikaci Zepp v sekci Zařízení – Váha – Aktualizace firmwaru.

Pokud by žádné z výše uvedených řešení nepomohlo, doporučuji obrátit se na prodejce nebo přímo na podporu Zepp nebo Amazfit. Můžete jim podrobně popsat problém a uvést, že se Vám zobrazuje konkrétní chybová hláška. Poskytnou Vám technickou podporu nebo mohou zjistit, zda se nejedná o známou chybu aplikace.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

David Kučera odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, 
 
děkuji, pomohla první možnost. 
 
S pozdravem David Kučera. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den Davide,
jsem rád, že se problém vyřešil hned prvním postupem! 😊 Pokud byste měl v budoucnu další dotazy ohledně váhy Amazfit Smart Scale, aplikace Zepp nebo jiných produktů, neváhejte se na mě obrátit.
Přeji Vám příjemné používání váhy a hezký den!
S pozdravem,
Karel Kilián

David Kučera odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den, pane Kiliáne, 
 
včera byl tímto problém vyřešen, ale dnes se znovu objevil. Vyzkoušel jsem Vámi uvedené rady, ale nic znovu nepomohlo. Jen pro info… 
S pozdravem David Kučera. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 měsíců

Dobrý den,
v tom případě bych doporučil:

  1. Odpárovat váhu od aplikace Zepp.
  2. Odinstalovat aplikaci Zepp.
  3. Znovu nainstalovat aplikaci Zepp.
  4. Znovu spárovat váhu s aplikací.

Pokud ani toto nepomůže, pak bych doporučil kontaktování uživatelské podpory, které lze realizovat přes aplikaci Zepp.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

9 + 7 =

Xiaomi 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!