velky-problem-s-pripojenim-na-kameru-xiaomi-home-camera-1080-360st
Dobrý den, používáme kameru xiaomi home 1080_360 st. používáme to na telefonech Apple. Manželka je hlavní uživatel (I phone 8) a ja jsem uživatel (Iphone 7+) – poslala mi pozvání. Celou dobu nám to šlo, ale tento týden ( včera 25.11.) to přestalo jít. Poslední aktualizace aplikace Xiaomi byla 19.11.201. problém je v tom, 1) že manželka dostává notifikace, ale nemůže se podívat on line – pořád se točí inicializace 5% 2) Já se zase mohu podívat a posílám ji tedy fotky ze stavu on line kamery. Máme oba I phones a jednomu to jde a druhému ne. Včera jsem dělal celou přeinstalaci a novou instalaci a výsledek je stále stejný. Co s tím? Kamera byla docela drahá a vsadili jsme na dobrou značku. Kamera – nejde využít zcela bez aplikace.Máme ji od ledna letošního roku. Kamera byla pořízena z nutnosti a nyní ji nemůžeme používat. Je to pro nás veliké omezení.Děkuji za reakci hezký den.Michal Ježek
Dobrý den,
no, asi bych doporučil zkusit uvést kameru do továrního nastavení a celou ji nakonfigurovat jako novou. Pokud to nezabere, pak bych doporučil zkusit ji nakonfigurovat z úplně jiného telefonu – nejlépe s Androidem ať se vyloučí chyba v aplikaci pro iOS. Jestliže ani na Androidu nebude situace jiná, patrně bude nutné kameru reklamovat.
Karel Kilián