Vyhledávač Google
Dobrý den, prosím o radu.
Když zadám dotaz ve vyhledávači Google a poté rozkliknu odkaz většinou v rámečcích Sponzorováno je uvedeno že Tento web není dostupný.
Web http://www.googleadservices.com odmítl připojení
Je to někde špatně nastavené nebo kde dělám chybu.
Předem děkuji za odpověď
JP
…… ne neděláte nikde chybu. Google vás chrání před škodlivými, nebo obtěžujícími weby. Příklad, nepředplácíte si youtube, tak v něm máte nasekáno plno reklam, které jste nucen přetrpět, abyste mohl pokračovat dál v poslouchání spuštěného videa. Na youtu vám vyskočí reklama s mladou krasavicí s odkazem na Seznamku. Pod reklamou je napsáno „SPONZOROVÁNO“. Celý natěšený kliknete na tu Seznamku a vyskočí vám toto
Dobrý den, pane Jane,
v první řadě děkuji Bobassovi za rychlou reakci na Váš dotaz. Rád bych doplnil několik možných příčin a řešení problému s hláškou „Tento web není dostupný. Web http://www.googleadservices.com odmítl připojení“:
- Blokování reklam: Pokud máte nainstalovaný software pro blokování reklam (např. AdBlock), může blokovat přístup k doménám souvisejícím s reklamami, jako je googleadservices.com. Doporučuji dočasně deaktivovat tento software a ověřit, zda problém přetrvává.
- Nastavení DNS: Použití alternativních DNS serverů může někdy způsobit problémy s připojením k určitým webům. Zkontrolujte nastavení DNS ve vašem zařízení (Nastavení – Další možnosti připojení – Soukromé DNS) a zkuste přepnout na automatické získávání DNS nebo použít jiné veřejné DNS servery, jako jsou ty od společnosti Google (8.8.8.8 a 8.8.4.4).
- Nastavení proxy serveru: Chybné nastavení proxy serveru může ovlivnit připojení k některým webům. To může způsobovat nějaká aplikace, například VPN.
- Antivirový software: Některé antivirové programy nebo bezpečnostní aplikace mohou blokovat přístup k určitým doménám. Zkuste dočasně deaktivovat antivirový software a zjistěte, zda problém přetrvává.
Pokud žádné z výše uvedených řešení nepomůže, doporučuji obnovit výchozí nastavení prohlížeče nebo vyzkoušet jiný prohlížeč, abyste zjistil, zda problém souvisí s konkrétním prohlížečem.
Přeji Vám úspěšné vyřešení problému a hezký den!
S pozdravem,
Karel Kilián
Perfektní děkuji Vám za odpovědi.
Je to vyřešeno, byl to pravděpodobně bod 2., po přepnutí na automatické se zdá že to funguje.
Ještě jednou díky a hezký den
Jan P.
Dobrý den,
jsem rád, že se povedlo problém vyřešit a vlákno uzavírám.
Přeji hezký den.
Karel Kilián