Dobrý den,vlastním Vaše zařízení Xiaomi Mi 10T Lite a Xiaomi Mi True Wireless Earphones.
Bohužel dochází velice často k vypadávání signálu (bluetooth) ve sluchátkách. Prosím o radu
Dobrý den,
zkuste sluchátka spárovat s jiným telefonem či zařízením. Pokud se problém projeví i zde, pak je nějaký problém ve sluchátkách a doporučím reklamaci.
V opačné případě by to znamenalo problém v telefonu – v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián