Vypnutí pitný režim Amazfit Active
Dobrý den, jde nějak vypnout na hodinkách pitný režim aby se již pořád nezobrazovalo je čas se napít 250ml , a ještě že se mám pohybovat jedná se o Amazfit Active
Dobrý den,
tento problém jsme už na našich stránkách řešili. Oslovil jsem kvůli tomu podporu Amazfitu, která mi tehdy odpověděla toto:
Oznámení „Je čas napít se vody“ není nativní funkcí samotných hodinek Amazfit Active. Je pravděpodobné, že tuto zprávu generuje aplikace třetí strany nebo nastavení v aplikaci Zepp spojené se zdravotními a wellness připomínkami.
Pro vyřešení tohoto problému doporučuji vám a vašim čtenářům, abyste zkontrolovali aplikaci Zepp ve svých chytrých telefonech, zda v ní nejsou aktivní připomenutí týkající se hydratace nebo zdraví. Pokud navíc používáte nějaké aplikace třetích stran, které jsou se zařízením integrovány, bylo by dobré prozkoumat jejich nastavení pro podobná připomenutí. Vypnutím těchto upozornění v příslušné aplikaci by se zprávy na hodinkách přestaly zobrazovat.
Čili bych doporučil prozkoumat, zda se toto upozornění zobrazuje i na telefonu. Pokud ano, podržte na oznámení prst, čímž zjistíte aplikaci, která ho do hodinek posílá.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, hodinky mi dělají to samé, ale žádnou další aplikaci (zdravotní, fitness) nainstalovanou nemám. Nějaký tip, jak upozornění i tak zrušit? děkuji M.M.
Dobrý den Moniko,
chápu, že tato oznámení mohou být obtěžující, pokud je nechcete dostávat. Máme potvrzeno, že se skutečně nejedná o nativní funkci samotných hodinek Amazfit Active. Hodinky samy o sobě nemají způsob, jak sledovat Váš příjem tekutin, a proto nemohou automaticky generovat upozornění, že je čas se napít.
V tomto případě bude nutné najít aplikaci, která tato oznámení posílá do notifikací Vašich hodinek. I když jste zmínila, že nemáte nainstalované žádné další zdravotní nebo fitness aplikace.
Doporučuji Vám následující kroky:
- Zkontrolujte nastavení aplikace Zepp na Vašem telefonu. Hledejte sekce týkající se upozornění, zdraví nebo pitného režimu.
- Pokud nenajdete nic v aplikaci Zepp, zkontrolujte nastavení notifikací ve Vašem telefonu pro jiné související aplikace.
- Při příštím zobrazení upozornění na hodinkách si všimněte, zda se stejné oznámení objeví i na Vašem telefonu. Pokud ano, podržte prst na oznámení, abyste zjistila, která aplikace ho generuje.
- Pokud problém přetrvává, doporučuji kontaktovat přímo podporu Amazfit pro další asistenci, protože mohou mít aktuálnější informace o této konkrétní situaci.
Omlouvám se za nepříjemnosti spojené s tímto problémem. Jsem si jistý, že s trochou trpělivosti a prozkoumáním nastavení se nám podaří tato nežádoucí upozornění vypnout.
Přeji Vám hezký den!
Karel Kilián