Využívání mobilních dat i přes zákaz

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: RedmiVyužívání mobilních dat i přes zákaz
Hana Skalová zeptal se před 2 týdny

Dobrý den, mám telefon xiaomi redmi 9. V nastavení využití mobilních dat – > omezit využití dat – mám zakázané mobilní data u aplikací, které využívám pouze na WiFi a na datech by mohly zbytečně žrát data (instagram, hry, YouTube,…) nikdy jsem neměla problém a aplikace na mobilních datech nešla. Bohužel jsem vzhledem k sekání telefonu dávala telefon do továrního nastavení a od té doby mi aplikace žerou data i před zákaz. Otevřu aplikaci, vyskočí hláška, že nemá povoleno využívání mobilních dat a stejně aplikace normálně funguje a data žere. Dokonce když se kouknu do statistiky využití dat, tak u daných aplikaci je kolik spotřebovaly dat a vedle názvu aplikace je červené kolečko značící že má aplikace zakázané využívání mobilních dat. Nevíte prosím někdo, co s tím? Už jsem zkusila opravdu snad vše, vymazat data, odinstalovat a opětovně nainstalovat aplikace, obnovit nastavení sítí, restart a nevím co ještě. Děkuji 

5 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
abych řekl pravdu, přesně jsem nepochopil: kde přesně jste zakázala aplikacím ta data? V Nastavení-Aplikace-Správa aplikací-aplikace-Zakázat využití dat a zde jste deaktivovala zatržítka u Mobilní data?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Hana Skalová odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den, ano i tam jsem dojela a mám deaktivovane zatržítko u mobilních dat. ( já tohle vždy delala přes rychlejší přístup, nevím jak se to jmenuje ale když sjedu obrazovou dolů objeví se mi pod ikonkama a nad oznámením lišta ve které je vidět spotřeba dat a přes to vždy povoluji a zakazuji u aplikací využívání dat). Ale pro jistotu jsem právě byla i tam jak píšete cestu a u těch aplikaci mám zaskrtlou pouze wifi – a zatržítko mobilních dat neaktivovane. Ono i když pustím nějakou aplikaci tak mi napíše, že nejsou povolena mobilní data, což je správně, ale prostě i přes to zakazaní je to využívá. Tak nevím jestli zkusit znovu tovární nastavení, nebo jestli není problém jen v něčem banálním

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
ano, tady vidím asi jedinou možnost, a to zkusit obnovu do továrního nastavení. Zkusil jsem teď popsaný postup na dvou telefonech – Xiaomi Mi 9 a Xiaomi Mi 11 – a ani jeden mi data ze zakázaných aplikací nepřenášel.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Hana Skalová odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den, zkusila jsem obnovu továrního nastavení a problém přetrvával. Byla jsem připravená odnést telefon na reklamaci, tak jsem vytáhla starý telefon (Xiaomi redmi S3) a zjistila, že problém je i tam. Zkoušela jsem zjistit jaké aplikace to dělají a třeba instagram, bsplayer a hry data i přes zákaz žerou, ale třeba YouTube, tiktok a spotify ne. Tak už opravdu netuším co s tím…

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 týdnem

Dobrý den,
tak to je divné a pak je otázkou, zda tedy není problém v těch aplikacích, že nějakým způsobem obcházejí tento zákaz.
Možná můžete zkusit k řízení přístupu aplikaci My Data Manager.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Vaše odpověď

11 + 0 =

Xiaomi Mi 11