wipe data
Dobrý den, telefon při přechodu do Recovery menu (power + volume+) nenabízí možnost wipe data. Po vložení jakéhokoliv gesta napíše telefon zařízení je uzamčeno. Gesto je údajně správné. V nabídce zapomenuté gesto je návod na wipe data, ale ten dopadne jak jsem psal výše. Děkuji předem za radu-
Na vyplém telefonu současně zmáčknete power tlačítko a tlačítko hlasitosti + (zvýšení hlasitosti). Budete obě tlačítka současně držet zmáčknutá do chvíle, co se rozsvítí displej a na něm logo „Mi“, pak hned obě tlačítka pusťte. Mělo by se vám objevit Main menu a hned druha položka je Wipe data (po Rebood)
Právě že Main menu neobsahuje položku wipe data. To je problém na který směřuje můj dotaz.
Dobrý den,
pokud je zařízení uzamčeno, pak ho velmi pravděpodobně uzamkl původní majitel. Proto nepředpokládám, že by toto šlo nějak obejít a dostat se k vymazání dat. I kdyby se to povedlo, pak stejně bude nutné zadat přihlašovací údaje původního majitele.
Škoda, že neuvádíte, jak se telefon ocitl v tomto stavu. Pokud jste ho takto koupil, doporučil bych řešit to s prodejcem/prodávajícím jako reklamaci. Patrně bych chtěl vrátit peníze.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Telefon se do tohoto stavu dostal po uzivani me desetilete vnucky. Co s nim delala netusim. Podle ni si chtela nastavit gesto. To ovsem nefunguje. Telefon byl zakoupen 14.6.2023 v e-shopu xm.cz. Mam tedy pozadovat po teto firme vráceni penez. Neznam tyto reklamacni postupy. dekuji za nejakou radu. hezky vecer. Jiří Dědourek
No hlavně atˇ si vnučka vzpomene. Protože pokud to bude dělat servis (prakticky skoro nikdo jiný to nedokáže), budeš muset zaplatit. Je to jasně vina z tvé rodiny (jenom ji, prosím tě, nepřeraž).
Dobrý den,
já jen doufám, že to myslíte jako určitý typ humoru, protože jinak nevidím důvod, proč by Vám prodejce měl vracet peníze za to, že jste svěřil telefon své vnučce, která ho zamkla gestem.
Jinak, jak píše Nemohouci, toto opravdu bude na servis, ve kterém bude nutné přeflashovat ROM.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Humor to samozrejme byl,ale vychazel z Veseho doporuceni. „doporučil bych řešit to s prodejcem/prodávajícím jako reklamaci. Patrně bych chtěl vrátit peníze.“ Svuj telefon jsem vnucce take nesveril. Tento je jeji. Ostatni udaje k uctum samozrejme znam. Ted tedy dotaz. Koho mi doporucite na prehrani ROM. Děkuji
Ale něco opravdu rozumného bys pro vnučku udělat mohl. Dej jí důraznou radu (spolu s vysvětlením), ať kdykoli si bude „hrát“ s hesly, gesty a podobnými zvěrstvy, si vezme čistou A4 a tužku a hesla – velká/malá písmena, čísla i spec. znaky – si pečlivě poznamená a pro gesta ať si namaluje „hloupý čvereček 3×3 čísliček 0-9“, které si následně podle tvorby gesta zakroužkuje. Po čase jakoby gesta našla (foto čtverečku mám to v každé své příslušné dokumentaci přístupů a NIKDY to nezklamalo).
Dobrý den,
doporučení řešit to reklamací vycházelo z nedostatku informací, které jste poskytl. Původní příspěvek vyzníval tak, že se telefon v tomto stavu ocitl z ničeho nic, sám od sebe. To by naznačovalo na nakopnutý systém nebo jinou závadu, což by bylo důvodem k reklamaci. Až poté se objevila informace, že si s telefonem hrálo dítě.
Můžete se zkusit obrátit na náš náš servis, kde by měli být schopni Vám pomoci. Zkuste se ale nejprve dohodnout e-mailem či telefonicky – netuším, jak jsou aktuálně vytížení a jaké jsou čekací doby.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Uz jsem u Vas v servisu domluven. Pristi tyden to dame dohromady. Musi si holka pockat. Bohuzel kazda zkusenost musi byt vykoupena slzami. Diky za rady i za ty ktere jiste nepadnou na urodnou pudu. Puberta je tezka nemoc a ja osel.
Hezky den
Jiří Dědourek
Dobrý den,
jsem rád, že jste se se servisem domluvil. Snad vše proběhne k Vaší spokojenosti.
Přeji hezký den.
Karel Kilián