XIAOMI 11T-hrozně potichu hrající bluetooth reproduktor

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: PříslušenstvíXIAOMI 11T-hrozně potichu hrající bluetooth reproduktor
Karel zeptal se před 3 roky

Dobrý den, proč mi hraje bluetooth repro Lamax sounder 2 hrozně potichu ať už z přehrávače nebo internetového rádia?
Na displayi telefonu to ukazuje ikonku sluchátek.
Děkuji za reakce Karel

29 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
ikona sluchátek je rozhodně v pořádku. Díval jsem se na recenze Heuréce a nikdo tam nezmiňuje, že by reproduktor neměl dostatečnou hlasitost. Zkuste naše tipy ze článku MIUI 12 – tipy a triky: co dělat, když sluchátka hrají moc potichu?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
výše zmíněné jsem vyzkoušel ještě před odesláním dotazu a nic z toho nezabírá ani změna regionu.
Podle mě, si telefon myslí,že připojuji sluchátka místo reproduktoru a proto hraje potichu, protože po delším hraní mi telefon oznámil, že bych si měl dát pauzu,abych si nepoškodil sluch.
Oproti původnímu telefonu je rozdíl hlasitosti dost slyšitelný.
KK

Zuki odpověděl před 3 roky

Potvrzuji extrémně nízkou hlasitost u jakéhokoliv Bluetooth zařízení (sluchátka, reproduktor, autoradio). Dost mi to vadí, hodila by se náprava.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
doporučil bych zkusit spárovat reproduktor s nějakým jiným zařízením, ať se ukáže, zda není problém přímo v něm.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
manželka má POCO X3 a hraje jí hlasitěji a můj původní Lenovo K6 Note hrál také hlasitěji.
V místnosti to stačí, ale já je nosím na zahradu ve dvou do sterea a tam je to slabota.
KK

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
zkuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
děkuji – odesláno.
Jsem zvědav, jak to dopadne. Minulý problém jsem tam také odesílal a oznamování SMS už funguje.
Koukám, že máme stejné iniciály Karel Künzel

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
není zač, rádo se stalo. Budu rád, když dáte vědět, jak to dopadlo.
Jojo, moc dalších Karlů K. neznám 🙂 Za mne je to nejlepší křestní jméno 🙂
Přeji hezký den!
Karel Kilián

Pavel C. odpověděl před 3 roky

Dobrý den mám úplně stejný problém. Jakékoliv zařízení, které připojím přes bluetooth hraje dost potichu. Zkoušel jsem na autorádiu, TV, 3x sluchátka různých značek a několik reproduktorů. Už jsem byl i u prodejce dotazovat. Nepomohlo ani nove tovární nastavení ani změna regionu, jak jsem někde četl.

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
bohužel neznáme žádné možné řešení, které byste ještě nevyzkoušel. Ukuste poslat zpětnou vazbu přímo do Xiaomi – možná se tam na problém podívají a vyřeší ho.
Mělo by to fungovat takto:

  1. Otevřete Nastavení.
  2. Sjeďte úplně dolů a tam je položka Služby a zpětná vazba – klepněte na ni.
  3. Pomocí přepínače označte věc jako Problém.
  4. Popište (asi nejlépe anglicky), v čem je problém.
  5. V sekci Vyberte položky zvolte štítky, které definují podstatu problému.
  6. Zadejte své telefonní číslo nebo (raději) e-mail.
  7. Klepněte na tlačítko Odeslat.

Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
ano toto jsem udělal před měsícem, protože jste mi to už jednou radil a od té doby nic.
Akorát, že jsem to psal česky, anglicky neumím.
Už proběhlo několik aktualizací,ale tento problém přetrvává.
K.Künzel

Charlie Ch odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
někdo tu dával tip na Zakázat absolutní hlasitost v Možnosti pro vývojáře, ve výchozím stavu je aktivní, tak ji zkuste deaktivovat. Osobně jsem to neměl důvod zkoušet, tak vám bohužel neposkytnu osobní zkušenost.
Charlie Ch

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
děkuji Charliemu za tip. To je určitě něco, co zkuste!
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
já bohužel v  Možnostech pro vývojáře nemám položku Zakázat absolutní hlasitost.
KK

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
no, obávám se, že naše možnosti jsou u konce. Přiznám se, že mě nic víc, co by se ještě dalo zkusit, nenapadá. Bohužel ani nikde jinde podobný problém nevyřešili, takže těžko říci, kde může být chyba. Rád bych nějak pomohl, ale v tomto případě se obávám, že mé možnosti a znalosti jsou u konce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
nevadí, snad se někdy objeví nějaká aktualizace.
Ale děkuji všem za snahu.
K.Künzel

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
těžko říci. Uvidíme.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Aleš odpověděl před 3 roky

Ten bt zvuk je tragédie. Já to řeším tak, že prepnu na Indii, restartuji mobil (musí se restartovat, jinak změna oblasti nemá na bt zvuk efekt) a po restartu zase prepnu na Česko (a to už nerestartuji) a hraje pak normálně hlasitě…

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
děkujeme za tip, Aleší! Jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Karel odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
u mně změna regionu nepomohla,ale nenapadlo mě restartovat. Takže děkuji vyzkouším, i když je to takové krkolomné sem a tam přehazovat region. Co by se stalo,kdyby tam zůstala ta Indie trvale?
K.Künzel

Vaše odpověď

9 + 9 =

Servis XM.cz

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!