dobrý den,
vím, že se to tady již řešilo, le žádná rada mi nepomohla, nemám žádné duální aplikace, několikrát jsem aktualizovala, restartovala, přidávala a odebírala kartu, přesto pořád nemohu platit , nfc stále nefunkční
děkuji za odpověď
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Děkuji za odpověď, továrku jsem se chtěla vyhnout, ale zřejmě mi nic jiného nepomůže, čekat na další aktualizaci je asi na dlouho. Hezký den.
Dobrý den,
můžete zkusit počkat na následující aktualizaci, pokud nespěcháte. Jeden z našich tazatelů se ptal na infolince, kde mu tvrdili, že problém vyřeší následujícím updatem. No, a kdyby aktualizace nepomohla, tak pak bych asi zkusil to obnovení do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Milá Hanko, je tady ještě jedno řešení – takové farizejské. Vždy je možné stáhnout stock firmware pro MIUI 13!!, který u Xiaomi zaručeně existuje, a aplikovatho. Je to sice “krok zpět”, ale s funkčním OS a hlavně s funkčními platbami. SW pro verzi MIUI 14 prostě ignorovat.
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že řešení načrtnuté Nemohoucím je přeci jen poněkud „vyšší dívčí“, bych ho uživatelům, kteří ani nechtějí provádět obnovení do továrního nastavení, určitě nedoporučoval.
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Dobrý den, ať nedělám nové vlákno – mám Redmi note 8 PRO, MIUI 12.5.7 a mám taky problém s Peněženkou. V Nastavení mám Google/Nastavení aplikací od Googlu/Google Pay a v tom “vidím” obě své karty. Ale když jsem si stáhnul aplikaci Peněženka, tak tam mi to píše “Aplikace Google Pay se právě aktualizuje, telefonem však můžte stále zaplatit pomocí karty xxxxxx” a nabízí mi to kartu, kterou mám nastavenou jako primární. Řešil někdo tenhle problém?
Dobrý den,
zatím nikdo podobný problém nehlásil. Zkoušel jste telefon restartovat? Nemáte aktivní Duální aplikace nebo pracovní profil?
Přeji hezký den.
Karel Kilián
Restartů bylo přehršel. Duální aplikace mám neaktivní a ani jsem je asi aktivní nikdy neměl. Pracovní profil jsem nikdy neřešil. Zpětně jsem přemýšlel, co jsem dělal jinak těsně předtím, než to přestalo fungovat, ale na nic jsem nepřišel…
Návrat k MIUI 13 jsem studovala, ale netroufám si na to. Jinak k předchozímu tazateli musím podotknout, že ani já nemám pracovní profil ani duální aplikace, a přesto při pokusu o placení telefon jen zapípá a nic.
Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián