Xiaomi 11T – nefunkční Google Peněženka (GPAY) po aktualizaci na MIUI 14

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: MiXiaomi 11T – nefunkční Google Peněženka (GPAY) po aktualizaci na MIUI 14
hana zeptal se před 1 rokem

dobrý den,
vím, že se to tady již řešilo, le žádná rada mi nepomohla, nemám žádné duální aplikace, několikrát jsem aktualizovala, restartovala, přidávala a odebírala kartu, přesto pořád nemohu platit , nfc stále nefunkční
děkuji za odpověď

13 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalila z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

hana odpověděl před 1 rokem

Děkuji za odpověď, továrku jsem se chtěla vyhnout, ale zřejmě mi nic jiného nepomůže, čekat na další aktualizaci je asi na dlouho. Hezký den.

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
můžete zkusit počkat na následující aktualizaci, pokud nespěcháte. Jeden z našich tazatelů se ptal na infolince, kde mu tvrdili, že problém vyřeší následujícím updatem. No, a kdyby aktualizace nepomohla, tak pak bych asi zkusil to obnovení do továrního nastavení.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

nemohouci odpověděl před 1 rokem

Milá Hanko, je tady ještě jedno řešení – takové farizejské. Vždy je možné stáhnout stock firmware pro MIUI 13!!, který u Xiaomi zaručeně existuje, a aplikovatho. Je to sice “krok zpět”, ale s funkčním OS a hlavně s funkčními platbami. SW pro verzi MIUI 14 prostě ignorovat.
 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
vzhledem k tomu, že řešení načrtnuté Nemohoucím je přeci jen poněkud „vyšší dívčí“, bych ho uživatelům, kteří ani nechtějí provádět obnovení do továrního nastavení, určitě nedoporučoval.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal Hřebačka odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, ať nedělám nové vlákno – mám Redmi note 8 PRO, MIUI 12.5.7 a mám taky problém s Peněženkou. V Nastavení mám Google/Nastavení aplikací od Googlu/Google Pay a v tom “vidím” obě své karty. Ale když jsem si stáhnul aplikaci Peněženka, tak tam mi to píše “Aplikace Google Pay se právě aktualizuje, telefonem však můžte stále zaplatit pomocí karty xxxxxx” a nabízí mi to kartu, kterou mám nastavenou jako primární. Řešil někdo tenhle problém?

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
zatím nikdo podobný problém nehlásil. Zkoušel jste telefon restartovat? Nemáte aktivní Duální aplikace nebo pracovní profil?
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Michal Hřebačka odpověděl před 1 rokem

Restartů bylo přehršel. Duální aplikace mám neaktivní a ani jsem je asi aktivní nikdy neměl. Pracovní profil jsem nikdy neřešil. Zpětně jsem přemýšlel, co jsem dělal jinak těsně předtím, než to přestalo fungovat, ale na nic jsem nepřišel…

hana odpověděl před 1 rokem

Návrat k MIUI 13 jsem studovala, ale netroufám si na to. Jinak k předchozímu tazateli musím podotknout, že ani já nemám  pracovní profil ani duální aplikace, a přesto při pokusu o placení telefon jen zapípá a nic. 

Karel Kilián Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,
v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Mirka odpověděl před 1 rokem

Dobrý den,mám Xiaomi Redmi11 a nelze mi dokončit nahřátí platební karty do peněženky.
Máme někdo podobnou zkušenost ,případně radu.
Strašně moc děkuji MB

nemohouci odpověděl před 1 rokem

Podrobnosti by nebyly? Oznámení typu, proč se přijetí karty nedokončilo, neuskutečnilo apod. Jednu drobnost bych měl teď hned. Peněženka nabízí možnost scannu karty. Je bezpodmínečně nutné naskenované hodnoty prověřit, zda jsou OK. Existuje i možnost je opravit v jistém režimu SW Peněženky (momentálně nejsem schopen si vzpomenout na podrobnosti). Jedná se totiž o delikátní operaci – přijetí platebního prostředku. A zde se nedá pomoci, když jsi pro okolí sdělit pouze něco jako “vono to nejede”. V nejhorším případě použij třeba externí foťák pro přesné znění info o chybách, nebo je alespoˇpřesně cituj.

Daniel Macho Personál odpověděl před 1 rokem

Dobrý den, Mirko,
jak zmínil výše uživatel “nemohouci”, je třeba doplnit další informace, například od jakého karetního producenta karta je (MasterCard, Visa, American Express apod.), jaké patří bance, či zda jste ji zadávala manuálně nebo naskenovala údaje foťákem. Až budeme toto vědět, možná budeme trošku chytřejší.
Hezký den

Vaše odpověď

18 + 10 =

Samsung Galaxy Buds2

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz!