Xiaomi 12t pro. Druhá strana se slyší 2x.

Xiaomi poradnaKategorie dotazu: TelefonyXiaomi 12t pro. Druhá strana se slyší 2x.
Pavel zeptal se před 3 roky

Dobrý den. Mám problém s xiaomi 12t pro. Při cca1/2 hovorů, ať když volám já, nebo někdo mě, tak si druhá strana stěžuje že se slyší 2x. Nastavení hlasitosti hovoru na to nemá vliv. 

7 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
to může být hardwarový, ale i softwarový problém. Rozhodně to však není nic, co by se dalo nastavit, zapnout, nebo vypnout. V takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení, čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Doom6666 odpověděl před 3 roky

Mě s 12T Pro pomohlo vypnutí VoLTE ….pokud to nebyla nějaká náhoda.   

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Dany odpověděl před 3 roky

Stejný problém na redmi 10 2022, pomohlo vypnutí voLte

Karel Kilián Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
moc děkuji za Vaší zpětnou vazbu – jistě se bude hodit i ostatním uživatelům, kteří narazí na stejný či podobný problém.
Přeji hezký den.
Karel Kilián

Dasule odpověděl před 3 roky

Dobrý den , mám stejný problém a volte vypnuto a aj tak ozvěna 😔

Daniel Macho Personál odpověděl před 3 roky

Dobrý den,
pokud Vám vypnutí VoLTE nepomohlo, určitě bych zkusit zálohovat veškerá data a udělat reset do továrního nastavení. Nejčastějším důvodem tohoto chování je softwarová závada. Tu může mít na svědomí jak systém samotný nebo jeho část (jako v případě VoLTE), tak třeba i jen nějaká aplikace. Bohužel, identifikovat přesnou příčinu vyžaduje vzít telefon do ruky někdy i dlouhé hodiny hledat a zkoušet. Proto je tovární nastavení často rychlejší a efektivnější řešení.
 
Hezký den,
Daniel Macho

Vaše odpověď

5 + 13 =

Xiaomi 15 Ultra

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!