xiaomi-14-vypadky-signalu
Dochází k výpadku signálu – nedá se mi dovolat. Existuje jiné řešení než \\\“tovární nastavení\\\“ , např. v rámci systémových aktualizací ??
Dobrý den,
tak ona je otázka, zda popisované problémy nejsou způsobené špatným signálem v dané oblasti. Projevují se i na jiných telefonech, nebo jen na tom jednom?
Pokud jen na tom jednom, začal bych výměnou SIM karty za novou. Lze to provést na pobočce operátora Když uvedete, že je to z důvodů problémů se signálem, mělo by to být zdarma.
Pokud to nepomůže, pak v takovém případě bych jako první doporučil provést zálohu dat. Následně udělejte obnovu zařízení do továrního nastavení (správný postup najdete ve článku HyperOS tipy a triky: jak obnovit telefon do továrního nastavení?), čímž telefon dostanete do stavu, jako byste ho právě rozbalil z krabičky. Během úvodní konfigurace ho nastavte jako nový, tj. neobnovujte ho ze zálohy, aby nedošlo k zavlečení starých problémů a chyb. Pokud se jednalo o softwarovou závadu, měl by problém zmizet.
Pokud nezmizí a bude se projevovat i po továrním resetu, lze celkem spolehlivě předpokládat, že se jedná o hardwarovou závadu. S tou doporučuji obrátit se na servis, respektive (je-li telefon v záruční době) uplatnit záruku u prodejce.
Přeji hezký den.
Karel Kilián