xiaomi-amazfit-bip
Dobrý den, prosím o radu. Koupil jsem dnes nové Amazfit Bip (mé první, takže s nimi nemám zkušenosti). Když jsem je vyndal z krabičky a zmáčkl tlačítko, tak na displeji je vidět symbol telefonu a hodinek – asi párování a nic jiného. Hodinky vůbec na nic nereagují a nic neukazují. Ještě jsem je dal do nabíječky, takže nabité jsou. Ale po stisku tlačítka se jen rozsvítí a zobrazují stále jen symbol párování. Je to v pořádku? Druhý problém mám s tím, že jsem si dnes do tel. nainstaloval aplikaci Mi Fit, ale nelze se do ní přihlásit. Zkoušel jsem to přes účet Xiaomi i přes účet Google, ale tel. mi napíše, že účet neexistuje. To je ale nesmysl, protože se do obou účtů normálně můžu přihlásit jak přes telefon, tak i přes webové rozhraní. Na stránkách Google Play jsem si navíc všiml, že v recenzích u aplikace píše více lidí, že má problém s přihlášením. Dokážete mi prosím poradit? Uvítal bych klidně i blbovzdorný podrobný návod krok po kroku, jak aktivovat Bip, zaslat třeba na můj mail, abych neblokoval poradnu. Předem děkuji za Váš názor. Petr
Dobrý den,
docela pěkně je zpracované spojení hodinek s telefonem v tomto videu. Dělá se to právě v aplikaci Mi Fit.
Je pravdou, že přihlášení účtem Mi někdy zlobí, ale zpravidla se jedná o dočasné výpadky na straně serveru.
Pokud by to nešlo, zkuste založit jiný účet Mi a používat aplikaci Mi Fit s ním.
Karel Kilián
Dobrý den, děkuji za odpověď, mezitím už jsem na to přišel (zapojil jsem taky trochu mozek ). Chyba byla samozřejmě na mé straně, dělal jsem něco špatně. Teď už vše funguje tak, jak má. Omlouvám se za zdržování. Děkuji Petr
Dobrý den,
vůbec se neomlouvejte Jsem rád, že se Vám to povedlo zprovoznit.
Tak ať hodinky pěkně slouží!
Karel Kilián