Xiaomi amazfit bip – nelze spárovat po restartu
Dobrý den, syn měl hodinky Amazfit bip spárované s aplikací mi fit na svém telefonu. Z aplikace je odstranil, aplikaci si odinstaloval. Hodinky jsem dala do továrního nastavení a snažím se je spárovat s Mi fit aplikací na svém telefonu. Na display hodinek jsou pouze ikony spárování a hodinky se aplikací vůbec nespárují. Zkouším to pořád dokola, aplikaci jsem několikrát odinstalovala, nainstalovala, resetovala telefon a stejně se nespárují. Co s tím?
Dobrý den,
s jakým telefonem hodinky párujete?
Dostanete se na hodinkách do nabídky pro obnovení továrního nastavení – viz toto video?
Karel Kilián
Dobrý den,
hodinky páruji s Huawei P8lite (syn je měl spárované s úplně stejným telefonem a fungovaly bez problému). Do nastavení se vůbec nedostanu, na hodinkách je pouze ikona propojení hodinek a telefonu a na nic nereagují. Prošla jsem diskuze, i ty videonávody a nepodařilo se mi to rozchodit.
LF
Dobrý den,
hodinky páruji s Huawei P8lite (syn je měl spárované s úplně stejným telefonem a fungovaly bez problému). Do nastavení se vůbec nedostanu, na hodinkách je pouze ikona propojení hodinek a telefonu a na nic nereagují. Prošla jsem diskuze, i ty videonávody a nepodařilo se mi to rozchodit.
LF
Dobrý den,
s P8 Lite je takřka klasika, že to nefunguje – je to chyba tohoto modelu. Je spíše záhadou, že to fungovalo na druhém telefonu téže značky. Obávám se, že tady bude jedinou možností zkusit spárovat náramek s jiným telefonem.
Karel Kilián
dobrý den,
dnes jsem si koupila nové hodinky xiaomi amazing bip a pokouším se je spárovat s telefonem xaomi redmi 5 plus, a píše mi to : Nelze spárovat, resetujte hodinky a zkuste to znovu. vubec to nejde, nevíte někdo co stím? děkuji
Dobrý den,
co svítí na hodinkách? Pokud požadavek na párování, zkuste to z jiného telefonu. Pokud to nepůjde, může se jednat o chybu hodinek.
Případně můžete na tom původním telefonu zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
Karel Kilián
taktéž,
zcela nové (nikdy nepárované) hodinky xiaomi amazing bip a pokouším se je spárovat s telefonem, aplikace vždy napíše: „Nelze párovat, resetujte hodinky a zkuste to znovu“. Zkoušel jsem 2 různé telefony, restarty telefonů, reinstalace aplikací… nic nepomáhá. Existuje nějaká možnost, jak restartovat hodinky? Na hodinkách je pouze ikona – nejde na nic klikat, mačkat, rolovat…
Dobrý den,
zkontrolujte, zda nemáte hodinky spárované přes Bluetooth. Pokud ano, odpárujte je párujte pouze pomocí aplikace.
Jestliže hodinky pomocí BT spárované nemáte, nejsou viditelné z aplikace ani v jednom telefonu a nedostanete se ani do nabídky Settings v menu hodinek, obávám se, že další na řadě bude reklamace.
Karel Kilián