Xiaomi amazfit bip – nelze spárovat po restartu

Xiaomi poradnaXiaomi amazfit bip – nelze spárovat po restartu
Lucie Filová zeptal se před 6 roky

Dobrý den, syn měl hodinky Amazfit bip spárované s aplikací mi fit na svém telefonu. Z aplikace je odstranil, aplikaci si odinstaloval. Hodinky jsem dala do továrního nastavení a snažím se je spárovat s Mi fit aplikací na svém telefonu. Na display hodinek jsou pouze ikony spárování a hodinky se aplikací vůbec nespárují. Zkouším to pořád dokola, aplikaci jsem několikrát odinstalovala, nainstalovala, resetovala telefon a stejně se nespárují. Co s tím?

8 Odpovědi
Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
s jakým telefonem hodinky párujete?
Dostanete se na hodinkách do nabídky pro obnovení továrního nastavení – viz toto video?
Karel Kilián

Lucie odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
hodinky páruji s Huawei P8lite (syn je měl spárované s úplně stejným telefonem a fungovaly bez problému). Do nastavení se vůbec nedostanu, na hodinkách je pouze ikona propojení hodinek a telefonu a na nic nereagují. Prošla jsem diskuze, i ty videonávody a nepodařilo se mi to rozchodit. 
 
LF

Lucie odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
hodinky páruji s Huawei P8lite (syn je měl spárované s úplně stejným telefonem a fungovaly bez problému). Do nastavení se vůbec nedostanu, na hodinkách je pouze ikona propojení hodinek a telefonu a na nic nereagují. Prošla jsem diskuze, i ty videonávody a nepodařilo se mi to rozchodit. 
 
LF

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
s P8 Lite je takřka klasika, že to nefunguje – je to chyba tohoto modelu. Je spíše záhadou, že to fungovalo na druhém telefonu téže značky. Obávám se, že tady bude jedinou možností zkusit spárovat náramek s jiným telefonem.
Karel Kilián

vladka odpověděl před 6 roky

dobrý den,
dnes jsem si koupila nové hodinky xiaomi amazing bip a pokouším se je spárovat s telefonem xaomi redmi 5 plus, a píše mi to : Nelze spárovat, resetujte hodinky a zkuste to znovu.  vubec to nejde, nevíte někdo co stím? děkuji

Karel Kilián Personál odpověděl před 6 roky

Dobrý den,
co svítí na hodinkách? Pokud požadavek na párování, zkuste to z jiného telefonu. Pokud to nepůjde, může se jednat o chybu hodinek.
Případně můžete na tom původním telefonu zkusit odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Mi Fit.
Karel Kilián

qWasyl odpověděl před 5 roky

taktéž,
zcela nové (nikdy nepárované) hodinky xiaomi amazing bip a pokouším se je spárovat s telefonem, aplikace vždy napíše: „Nelze párovat, resetujte hodinky a zkuste to znovu“. Zkoušel jsem 2 různé telefony, restarty telefonů, reinstalace aplikací… nic nepomáhá. Existuje nějaká možnost, jak restartovat hodinky? Na hodinkách je pouze ikona – nejde na nic klikat, mačkat, rolovat…

Karel Kilián Personál odpověděl před 5 roky

Dobrý den,
zkontrolujte, zda nemáte hodinky spárované přes Bluetooth. Pokud ano, odpárujte je párujte pouze pomocí aplikace.
Jestliže hodinky pomocí BT spárované nemáte, nejsou viditelné z aplikace ani v jednom telefonu a nedostanete se ani do nabídky Settings v menu hodinek, obávám se, že další na řadě bude reklamace.
Karel Kilián

Vaše odpověď

19 + 5 =

Série Redmi Note 14

Zaujal Vás tento text a chcete vědět o nových článcích hned, jak vyjdou? Sledujte nás prostřednictvím komunikační aplikace Telegram na https://t.me/xm_cz a skupinu na Facebooku!